۳۲۷۳۸۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مجسمه هیتلر فروخته شد +عکس

مجسمه هیتلر در حال نیایش که توسط یک مجسمه ساز ایتالیایی از شمع ساخته شده، روز یکشنبه در بازار حراج نیویورک به قیمت ۱۷ میلیون دلار توسط شخصی ناشناس خریداری شد.

عصر خبر: مجسمه هیتلر در حال نیایش که توسط یک مجسمه ساز ایتالیایی از شمع ساخته شده، روز یکشنبه در بازار حراج نیویورک به قیمت ۱۷ میلیون دلار توسط شخصی ناشناس خریداری شد.

این مجسمه که از شمع فشرده ساخته شده است در سال ۲۰۱۱ توسط موریزو کاتالن، مجسمه ساز و هنرمند بحث برانگیز و طنز پرداز ایتالیایی ساخته شد.

مجسمه ساز ایتالیایی با مهارتی خاص مجسمه آدولف هیتلر پیشوای نازی‌ها که در سال ۱۹۴۵ خودکشی کرد، را در حالی که بر زانو نشسته و به بالا نگاه می کند، ساخته است.

مجسمه هیتلر فروخته شد +عکس

مجسمه دارای دو شکل کاملا متفاوت است وقتی کسی از پشت به مجسمه نگاه کند مجسمه سیمای یک نو جوان عادی با کت و شلوار سربی رنگ مشاهده می کند اما وقتی از روبری مجسمه قرار می گیرد، سیمای آدولف هیتلر که شعله جنگ جهانی دوم را بر افروخت و باعث کشته شدن ۵۹ میلیون انسان شد را مشاهده می کند.

هنرمند و مجسمه ساز ایتالیایی که در سال ۱۹۶۰ در "پادوا" واقع در شمال ایتالیا متولد شد، نام مجسمه هیتلر را «Him» یا به عبارتی "او" گذاشت و خریدار را به پرداخت ۱۷ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار وادار کرد .

این مجسمه در سال ۲۰۱۲ نیز در لهستان در بازداشتگاه سابق یهودیان به نمایش گذاشته شد اما با مخالفت و اعتراض یهودیان روبر شد و از آنجا برداشته شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج