۳۲۷۴۷۳
۳ نظر
۵۱۹۱
۳ نظر
۵۱۹۱
پ

رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (۱)

همه می دانیم کتاب گینس هرساله رکوردهای مختلف دنیا را در خود جای می دهد رکوردهایی که علاوه بر عجیب بودنشان بسیاری از آنها باورنکردنی و به دور از تصور همۀ ما است این رکوردها شامل دستاوردها و استعدادهای انسان و در برخی مواقع پدیده های طبیعی می باشند.

برترین ها : همه می دانیم کتاب گینس هرساله رکوردهای مختلف دنیا را در خود جای می دهد رکوردهایی که علاوه بر عجیب بودنشان بسیاری از آنها باورنکردنی و به دور از تصور همۀ ما است این رکوردها شامل دستاوردها و استعدادهای انسان و در برخی مواقع پدیده های طبیعی می باشند.

بعضی از رکورد ها نیز در رشته های مختلفی هستند که شاید برخی از آن ها را واقعا نشنیده باشید. رکوردهای عجیب در کتاب گینس تعداد کمی ندارند و بسیار متنوع اند، با ما همراه باشید تا در این بخش جدید در مجله اینترنتی برترین ها، جدید ترین و متفاوت ترین رکورد های ثبت شده در گینس را مشاهده کنید و از آن ها باخبر شوید.

مثل همیشه ما را با نظراتتان یاری کنید.

*****

بزرگترین پن کیک جهان!

این پن کیک در روچدل، منچستر انگلستان در پخته شد. این پن کیک 15.01 متر قطر و 2.5 سانتیمتر ضخامت و 3 تن وزن دارد و در یک ماهی تابه بزرگ پخته شده است.

رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (1)


بزرگترین سیب دنیا!

این سیب که ۱.۸۴۹ کیلوگرم وزن دارد، در مزرعه سیب «Chisato Iwasaki» و توسط خودش در اکتبر سال ۲۰۰۵ پرورش داده و چیده شده است.

رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (1)


قایقرانی با کدوتنبل !

رکورد پاروزنی 100 متر با قایق کدوتنبل در 2 دقیقه و 0.3 ثانیه و توسط «Dmitri Galitzine» در نیوهمشایر انگلستان در سال 2013 بدست آمده است.

رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (1)


بافت طولانی ترین شال دنیا حین ماراتن!

بلندترین شالی که حین ماراتن بافته شد ۳.۷ متر طول دارد و توسط «David Babcock» و در کانزاس، میسوری، ایالات متحده امریکا و در سال ۲۰۱۳ بافته شد . دیوید دوندگی و بافندگی را تقریبا همزمان از سال ۲۰۱۰ آغاز کرد. پس از تلاش برای یافتن زمانی که بتواند این دو سرگرمی را همزمان انجام دهد، شروع به بافندگی در حین دویدن کرد. سپس با الهام از «Susie Hewer» که قبل از او رکورددار بود و سه بار این رکورد را در ماراتن لندن شکسته بود، تصمیم گرفت بلندترین شال را در حال ماراتن ببافد. پس از اینکه ماراتن ۵ ساعت و ۴۸ دقیقه و ۲۷ ثانیه ای او به پایان رسید، کارشناسان بافندگی شال او را مورد بازبینی قرار داده و به صورت حرفه ای اندازه گیری کردند.

رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (1)

بیشترین پله هایی که با دوچرخه طی شده!

بیشترین تعداد پله ای که با دوچرخه طی شده ۲۷۵۵ تاست که توسط «Krystian Herba» هلندی بدست آمد. او با دوچرخه از برج یوریکا در ملبورن استرالیا در ۴ فوریه ۲۰۱۵ بالا رفت. او در تمام طول برج تلاش کرد تعادلش را بر دوچرخ حفظ کند تا سرانجام به رصدخانه برج در طبقه ۸۸ برسد.

رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (1)


کوتاه قدترین الاغ جهان!

کوتاه ترین الاغ جهان از نظر ارتفاع «KneeHi» است که در اکتبر سال ۲۰۰۷ متولد شد. این الاغ که در مزرعه ای در فلوریدا زندگی می کند در ۲۶ جولای ۲۰۱۱ اندازه گیری شد و ۶۴.۲ سانتیمتر قد دارد. این الاغ مینیاتوری مدیترانه ای متعلق به جیمز، فرانکی و ریان لی است.

رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (1)


بزرگترین حباب آدامس!

«Chad Fell» از ایالات متحده امریکا، بدون استفاده از دست هایش رکورد بزگترین حباب آدامس بادکنکی را با قطر ۵۰.۸ سانتیمتر که از سال ۲۰۰۴ شکسته نشده بود به خود اختصاص داد.

رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (1)


سریعترین سفر دوردنیا با وسایل حمل و نقل عمومی!

گردشگر «graham davidhughes» از ایالات متحده رکورد سریعترین زمان بازدید از همه کشورهای جهان را با استفاده از حمل و نقل عمومی به مدت 4 سال و 31 روز به خود اختصاص داد. او سفرش را از 1 ژانویه 2009 آغاز و در 31 ژانویه 2013 به پایان رساند. گراهام از 217 کشور و منطقه بازدید کرد.


رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (1)

بلندترین سرسره آبی دنیا!

جرات دارید از این سراشیبی تند پایین بیایید؟ این سرسره آبی که از آبشار نیاگارا بلندتر است و 51.38 متر ارتفاع دارد، بلندترین سرسره آبی جهان است و در کانزاس سیتی در ایالات متحده امریکا قرار دارد.


رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (1)


بیشترین حرکات یوگا روی موتورسیکلت!

بیشترین پوزیشن های متوالی یوگا روی موتورسیکلت 50 تاست که توسط «Abhayjit Mehlawat» هندی به دست آمده است. او در طول 5 کیلومتر موتور سواری خود این حرکات یوگا را اجرا کرد که 10 تا از آنها موقعیت های معکوس بودند.


رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (1)


بیشترین حرکات شنا با یک دست و با حمل بار!

بیشترین حرکات شنا با یک دست و حمل بسته ۴۰ پوندی (۱۸.۱۴ کیلوگرم) برپشت در یک دقیقه ۳۳ حرکت است که توسط «Hiroyuki Gondou» ژاپنی یاماتو، کاناگاوای ژاپن در ۱۰ مه ۲۰۱۴ به دست آمده است.

رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (1)



بلندترین ساختمان ساخته شده از آجرهای پلاستیکی لگو!

بلندترین برج ساخته شده با آجرهای لگو ۳۴.۷۶ متر ارتفاع دارد و در بوداپست مجارستان در ۲۵ مه ۲۰۱۴ ساخته شده است. بچه های مدرسه و اعضای عمومی با استفاده از ۴۵۰۰۰۰ آجر این برج را ساختند.

رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (1)



بیشترین مسیر پیموده شده روی اسلک لاین با دوچرخه!

«Vittorio Brumotti» ایتالیایی با حس تعادل قوی خود مسیر ۱۰.۰۵ متری یک اسلک لاین را با دوچرخه در ۱۱ مه ۲۰۱۴ در رم ایتالیا طی کرد. اسلک لاینینگ فعالیت یا ورزش انجام حرکات تعادلی بر روی تکه ای تسمه است که بین دو نقطه کشیده شده اما زیاد سفت بسته نشده باشد.

رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (1)


طولانی ترین موج سواری سگ در آبهای آزاد!

وقتی سگ نجات خجالتی «abbiesurfs» با کمک صاحبش «Michael Uy» اعتماد بنفسش را به دست آورد، رکورد طولانی ترین موج سواری سگ در آبهای آزاد را به دست آورد. او 107.2 متر را در سن دیگو، ایالات متحده پیمود.

رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (1)


گرانترین نقاشی که توسط فیل ها کشیده شده!

در سال 2015 هشت فیل هنرمند بااستعداد از کمپ فیل مائسا در چیانگ مای تایلند، نقاشی کشیدند که به قیمت 39000 دلار آمریکا به فروش رفت.

رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (1)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی ممنون از شما.

    • بدون نام

      خب که چی مثلا؟!!! دونستن اینکه بزرگترین حباب آدامس دنیا چقدر بوده یا کوتاترین خر دنیا چقدر بوده چه نفعی برای من و شما داره؟ یا این اطلاعات چه دردی رو قرار دوا کنه؟

    • miss.raouf

      چ جالب
      اما لگو تکراری بود
      دوچرخه سواری ام احمقانه بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج