۳۲۷۴۸۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

«کتاب جنگل» ۷۷۶ میلیونی شد

نسخه جدید سری فیلم های کمیک استریپی «کاپیتان آمه ریکا» که نام کامل کننده آن «جنگ داخلی» است و یک هفته زودتر از شروع نمایش توفانی اش در آمریکای شمالی در بسیاری از کشورها و قاره های دیگر به نمایش درآمده بود و فروش های فوق العاده ای داشت.

بانی فیلم: نسخه جدید سری فیلم های کمیک استریپی «کاپیتان آمه ریکا» که نام کامل کننده آن «جنگ داخلی» است و یک هفته زودتر از شروع نمایش توفانی اش در آمریکای شمالی در بسیاری از کشورها و قاره های دیگر به نمایش درآمده بود و فروش های فوق العاده ای داشت، این هفته نیز به این فروش عالی ادامه داد. این فیلم برای اینکه سودسازترین فیلم دنیا در سایر قاره ها و کشورهای دنیا به معنای مطلق کلمه باشد و در اروپا، آسیای شرقی، آمریکای جنوبی، اقیانوسیه و شمال آفریقا هیچ اثر سینمایی دیگری با آن برابری نکند، ۲۲۰ میلیون دلار در این مناطق از جهان درآمدسازی کرد.

«کتاب جنگل» 776 میلیونی شد

این میزان پولسازی مجموع بلیت فروشی این فیلم را پس از دو هفته اکران در سطح جهان به رقم خیره کننده ۶/۴۹۶ میلیون دلار رساند و با همین ارقام و در همین مدت کوتاه (دو هفته) از میزان درآمدسازی فیلم های کمیک بوکی متعددی عبور کرد و از حد نصاب های پر شماری سبقت گرفت و خالقان آنها را به زیر دست خود فرستاد. فیلم ها و آماری که «کاپیتان آمه ریکا ۳» (جنگ داخلی) در همین مدت کوتاه از آنها عبور کرده، عبارت اند از: «کاپیتان آمه ریکا یک» (۱۹۴ میلیون دلار)، «ایرون من یک» (۲۶۷ میلیون)، «تور یک» (۲۶۸ میلیون)، «ایرون من ۲» (۳۱۲ میلیون)، «مرد مورچه ای یک» (۳۳۹ میلیون)، «تور: دنیای تاریک» (۴۳۸ میلیون)، «نگهبانان کهکشان» (۴۴۰ میلیون) و «کاپیتان آمه ریکا: سرباز زمستانی» (۴۵۵ میلیون دلار) با اضافه کردن میزان فروش این نسخه تازه از «کاپیتان آمه ریکا» به مقدار سودسازی آن طی هفته نخست اکرانش در آمریکای شمالی، به رقم خیره کننده تر ۶۷۸ میلیون دلار می رسیم که این نیز جای حیرت دارد.

پیشتازی دیسنی در ۳ رده

آمار فروش عالی قسمت جدید «کاپیتان آمه ریکا» نه تنها کمک کرد تا این هفته استودیوی معروف و قدیمی و پر اعتبار والت دیسنی سریعترین صیاد یک میلیارد دلار درآمد در طول یک سال باشد و فقط ۱۲۸ روز را صرف آن کند، بلکه سریعتر از هر استودیوی دیگری ۲ میلیارد دلار پولسازی در قاره ها و مناطقی بجز آمریکای شمالی داشته باشد و اضافه بر آن و با جمع بستن میزان فروش فیلم هایش در سایر قاره ها و آمریکای شمالی سریعتر و زودتر از هر کمپانی دیگر فیلمسازی به دو میلیارد دلار پولسازی در طول سال نایل شود و بر رکوردهایی خط بکشد که سال پیش به ثبت رسیده بود.

روند توقف ناپذیر جنگلی ها

دومین فیلم پر فروش این هفته جهان، «کتاب جنگل» بود که آن را هم کمپانی والت دیسنی ساخته و عرضه کرده است. این فیلم در هفته سپری در سطح ۵۲ کشور و منطقه و بازار مجموعاً ۱/۲۴ میلیون دلار فروخت تا با احتساب فروش اش در آمریکا و کانادا طی ۴ هفته اکران در این کشورها مجموعاً ۷۷۶ میلیون دلار سودسازی کرده باشد. این میزان فروش، «کتاب جنگل» را که بازسازی فیلم اورجینال آن (محصول ۱۹۶۷) به حساب می آید و برخلاف آن اثر سینمایی یک کار صددرصد کارتونی نیست بلکه ادغامی از یک شخصیت زنده و انسان بازیگر با ده ها کاراکتر انیمیشنی به حساب می آید، در رده سوم جدول پر فروش ترین فیلم های جهان در سال ۲۰۱۶ نشانده است. سالی که بیشتر از ۴ ماه و ۱۰ روز از آن سپری نشده و به تبع آن داستان های ناشنیده بسیار و رویدادهای هنوز شکل نگرفته پر شماری را در بطن خود دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج