۳۲۷۵۱۶
۱۰ نظر
۵۰۰۹
۱۰ نظر
۵۰۰۹
پ

تنبیه خشن یک دانش‌ آموز در شوش

پس از انتشار تصاویر تنبیه و جراحت بدنی یک دانش آموز در کوهدشت لرستان، اخیرا فیلم ویدئویی از تنبیه خشن یک دانش آموز دبیرستانی توسط معلمش در شهرستان شوش در رسانه‌ها منتشر شده است.

خبرگزاری ایسنا: پس از انتشار تصاویر تنبیه و جراحت بدنی یک دانش آموز در کوهدشت لرستان، اخیرا فیلم ویدئویی از تنبیه خشن یک دانش آموز دبیرستانی توسط معلمش در شهرستان شوش در رسانه‌ها منتشر شده است.

مجتبی دیناروند، رئیس آموزش و پرورش شهرستان شوش ضمن تایید این خبر اظهار کرد: متاسفانه این خبر صحت دارد و یکی از همکاران ما سر کلاس به واسطه شیطنت یکی از دانش آموزان عصبانی شده و کنترل خودش را از دست می‌دهد و اقدام به تنبیه بدنی وی می‌کند.

وی افزود: این اتفاق به هیچ وجه مورد تایید ما نیست و از مشاهده چنین تصاویری به شدت متاثر شدیم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان شوش با بیان اینکه معلم خاطی را فراخوانده‌ و تذکرات لازم به او داده شده است گفت: پرونده این معلم تکمیل و به هیئت تخلفات استان ارسال شده است تا پیگیری قانونی از طریق هیئت تخلفات انجام شود.

دیناروند ادامه داد: البته ناگفته نماند این معلم پس از این اتفاق ابراز پشیمانی کرده و از خانواده این دانش آموز قبل از انتشار این فیلم عذرخواهی کرده بود.

وی با بیان اینکه این فیلم توسط یکی از دانش آموزان در کلاس ضبط شده است گفت: همراه داشتن تلفن همراه تخلف است و با این دانش آموز هم برخورد لازم صورت پذیرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      بله، دانش آموزا تلفن همراه نیارن تا معلما هر غلطی که می خوان سر کلاس بکنن و هیچ سندی هم بر ملا نشه. همچین خبرایی نیست، بچه های نسل جدید همه مطلع هستن و مثل ما نسل قدیمیا ببو نیستن.

      پاسخ ها

      • معلم

        اگه واقعا معلما کارشون درست بود وسر وقت تو رو تنبیه میکردن تو اینقدر....

      • user

        معلم محترم اگر واقعا به اندازه ذره ای وجدان داشته باشی همچین حرفی نمی زنی واز اون معلم جانی دفاع نمی کنی من امشب اون ویدیو رو دیدم و به اندازه ناراحت هستم که دلم میخواد اون معلم رو بدن دستم تا بهش بگم کتک زدن یعنی چی بی وجدانا اسم خودشونو گذاشتن معلم شما ها باید معمور شکنجه میشدین اسم معلمی برای شماها خیلی زیاده

    • بدون نام

      درسته که بردن تلفن همراه تخلف محسوب میشه ولی اگه این فیلم نبود چطوری ثابت میشدکه این اتفاق افتاده چون اون موقع طبق روال دروغگویی وانکارکه درتمام امورسیاسی واجتماعی ما رواج داره این مسئله را نفی وانکار میشد.

    • Nazi

      خوب کاری کرده موبایل برده بالاخره اینجا بدردش خورد، آفرین به این همکلاسی باهوش

    • بدون نام

      معلمین یه خورده خویشتن دارباشن ،تنبیه بدنی چرا؟تنبیه انضباتی بهترجواب میده ،اینجوری که دانش آموزان هم مثل معلم بارمیان ،لطفا جامعه رادیوانه خانه نکنید

    • روشا

      باید فیلمو پخش کنن تا رسوا بشه معلم احمق

    • بدون نام

      . البته به پنج روز نرسیده ماست مالیش میکنن . کجایی حاجی بابایی که اموزش پرورش شده ...

    • بدون نام

      تنبیه دیگه چیه؟ اسم این کار ایراد ضرب و جرح عمدی است و جرم محسوب می شود،و دانش آموز مذکور طبق‌قانون می توانسته دفاع مشروع انجام دهد.

    • شهروند

      جای این که هر کسی رو الکی و ظاهرا بازخواست کنید مدرسه های کل کشور رو مجهز به دوربین مدار بسته کنید که توی وزارت آموزش و پرورش دیده بشن کلاشا. اگر این فیلم پخش نمیشد که نمیفهمیدین یهمعلم با دانش آموزش چه کارایی که نمیکنه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج