۳۲۷۵۶۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

آیا این نسل جدید کامارو Z۲۸ است؟

به‌تازگی تصاویر جاسوسی از یک شورولت کامارو با پوشش استتاری فوق‌العاده زیاد که در پیست نوربرگ رینگ در حال آزمایش است منتشره شده که با یک اسپویلر عقبی بزرگ به‌احتمال‌زیاد به نظر می‌رسد نسل آیندهٔ Z۲۸ باشد.

وب‌سایت پدال: پس از معرفی نسل ششم شورولت کامارو و به‌تازگی مدل قدرتمند ZL۱، همهٔ طرفداران این ماسل کار اسطوره‌ای منتظر آخرین عضو خانوادهٔ کامارو یعنی مدل پرافتخار Z۲۸ هستند. به‌تازگی تصاویر جاسوسی از یک شورولت کامارو با پوشش استتاری فوق‌العاده زیاد که در پیست نوربرگ رینگ در حال آزمایش است منتشره شده که با یک اسپویلر عقبی بزرگ به‌احتمال‌زیاد به نظر می‌رسد نسل آیندهٔ Z۲۸ باشد.

آیا این نسل جدید کامارو Z28 است؟

آنچه در تصاویر جاسوسی دیده می‌شود، یک کامارو ZL۱ با کیت بزرگ‌تر و تجهیزات اسپرت بیشتر است که شامل باله‌های بزرگ کناره‌های سپر جلو، یک اسپویلر عقب بسیار بزرگ و دیسک‌های ترمز بزرگ‌تر می‌شود. بدون شک شورولت همانند گذشته در Z۲۸ جدید نیز تمام تلاش خود را جهت کاهش وزن بکار می‌برد تا حتی وزن آن بازهم کمتر از نسل قبل شود. این در حالی است که نسل قبلی Z۲۸ در حدود ۴۵ کیلوگرم وزن کمتری نسبت به مدل تنفس طبیعی SS داشت و ۱۳۶ کیلوگرم سبک‌تر از ZL۱ بود.

آیا این نسل جدید کامارو Z28 است؟

آیا این نسل جدید کامارو Z28 است؟

آیا این نسل جدید کامارو Z28 است؟

آیا این نسل جدید کامارو Z28 است؟

اما سؤال بزرگ در رابطه با Z۲۸ جدید این است که قلب تپندهٔ آن چگونه خواهد بود؟ آنچه محرز است استفاده از پیشرانهٔ V۸ در Z۲۸ جدید است اما اطلاعاتی از ویژگی‌های این موتور در دست نیست. Z۲۸ قبلی مجهز به یک موتور ۵ لیتری V۸ با ۵۰۵ اسب بخار قدرت و ۶۵۲ نیوتن متر گشتاور بود که آن را قادر ساخت رکورد ۷ دقیقه و ۳۷ ثانیه‌ای را در پیمودن یک دور پیست نوربرگ رینگ به ثبت رسانده و بالاتر از سوپر اسپرت‌های لکسوس LFA و لامبورگینی مورسیه لاگو قرار گیرد. البته این احتمال بسیار قوی است که شورولت همچنان پیشرانهٔ تنفس طبیعی را در Z۲۸ حفظ کند تا کماکان Z۲۸ از ZL۱ که از پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V۸ سوپرشارژ قرض گرفته‌شده از کوروت Z۰۶ با ۶۴۰ اسب بخار قدرت و ۸۶۸ نیوتن متر گشتاور استفاده می‌کند متمایز باشد.

آیا این نسل جدید کامارو Z28 است؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج