۳۲۷۵۹۹
۲ نظر
۵۰۱۴
۲ نظر
۵۰۱۴
پ

مروری بر حاشیه های تلویزیون

هم زمان با احتمال ریاست علی عسگری بر سازمان صدا و سیما چند سوال مهم نیز پیش آمده؛ سوالاتی که حول محور مدت زمان حضور او در سازمان و پیامدهای پذیرش این سمت است.

روزنامه سینما: هم زمان با احتمال ریاست علی عسگری بر سازمان صدا و سیما چند سوال مهم نیز پیش آمده؛ سوالاتی که حول محور مدت زمان حضور او در سازمان و پیامدهای پذیرش این سمت است.


حکم یک ساله؟

بر اساس آخرین خبرهایی که از گوشه و کنار به گوش می رسد، حکمی که برای علی عسگری صادر می شود برخلاف دیگر مدیران سازمان، یک ساله است. پیش از این رسم بر این بوده که هر کسی روی صندلی مدیریت می نشسته، حداقل پنج سال رییس سازمان باشد (البته به جز رییس اول صدا و سیما که بعد از یک سال جایش را به سرپرست داد و این سازمان از ۵۹ تا ۶۳ با سرپرست اداره شد).

مروری بر حاشیه های تلویزیون

موضوع یک ساله بودن مدیریت علی عسگری بدان معنا نیست که بعد از این مدت برکنار می شود بلکه می توان گفت به او یک سال فرصت داده شده تا خودش را ثابت کند و شاید بعد از آن حکم پنج ساله را تحویل بگیرد. با توجه به جمیع جوانب، رییس جدید صدا و سیما یک سال فرصت دارد صندلی مدیریت این سازمان را شش دانگ به نام خود بزند.

همه برمی گردند؟

یکی دیگر از نکات جالب توجه ماجرای تغییر احتمالی ریاست سازمان صدا و سیما این است که علی عسگری جزو چهره هایی بود که در زمان روی کار آمدن محمد سرافراز از کار برکنار شد و با سابقه زیادی که در سازمان داشت برای مدتی بیرون ماند اما احتمال بازگشت او آن هم با سمت ریاست سازمان، خیلی ها را به این فکر واداشته که آیا اتفاقی شبیه به این برای دیگر مدیران برکنار شده سیما هم رخ می دهد و چهره های دانه درشتی که در زمان مدیریت سرافراز بیرون گذاشته شدند به تلویزیون برمی گردند یا خیر؟

مروری بر حاشیه های تلویزیون

البته برای رسیدن به جواب این سوال نیاز نیست خیلی صبر کنیم و بدون شک پس از اعلام رسمی ریاست علی عسگری، عزل و نصب هایی را در سازمان صدا و سیما شاهد خواهیم بود؛ عزل و نصب هایی که شاید خیلی ها را برگرداند و یک تیم قدیمی را کنار هم جمع کند.

دوستی با ورزشی ها؟

اگر همه چیز طبق اخبار غیررسمی این روزها پیش برود، می توان گفت ورزشی ها با روی کار آمدن علی عسگری می توانند امیدوار باشند که سهم شان در تلویزیون بیشتر خواهد شد چون او جدا از این که پدر یک فوتبالیست لیگ برتری است، خودش هم سابقه خوبی در ورزش دارد.

مروری بر حاشیه های تلویزیون

گویا رییس جدید در سال های دور کشتی گیر بوده و در تشک کشتی با رقبا سرشاخ می شده. پسرش حمیدرضا علی عسگری هم که بازیکن سال های نه چندان دور پرسپولیس تهران است، در چند بازی بازوبند کاپیتانی این تیم را هم به بازو بسته. با توجه به این مسائل، دست اندرکاران ورزش (به ویژه فوتبالی ها) می توانند خوش بین باشند که تلویزیونی ها با آنها مهربان تر خواهند شد و مسائل و مشکلاتی که برای پخش رقابت های ورزشی به وجود آمده از این پس برطرف خواهد شد. البته با توجه به ریشه دار بودن این مشکل، نمی توان حکم قطعی برای آن صادر کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابرا

      بابش نیست که....عموشه

    • ابرا

      بابش نیست که....عموشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج