۳۲۷۶۱۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

عزت و امنیت حجاج خط قرمز ایران است

آیت‌الله نوری‌همدانی، حفظ عزت و امنیت زائران و حجاج را خط قرمز جمهوری اسلامی دانست و گفت که با توجه به حوادث اتفاق افتاده در حج سال گذشته باید بیش از پیش مراقب بود.

خبرگزاری ایسنا: آیت‌الله نوری‌همدانی، حفظ عزت و امنیت زائران و حجاج را خط قرمز جمهوری اسلامی دانست و گفت که با توجه به حوادث اتفاق افتاده در حج سال گذشته باید بیش از پیش مراقب بود.

این مرجع تقلید در آغاز درس خارج فقه در مسجد اعظم قم، با اشاره به کارشکنی‌های سعودی‌ها در مسیر اعزام حجاج ایرانی، تصریح کرد: یکی از اموری که باید به آن دقت کنیم، حفظ عزت حجاج است.

وی تصریح کرد: با سوابق و عملکرد بدی که از آل سعود سراغ داریم باید مطمئن باشیم عزت افرادی که می‌خواهند به حج بروند حفظ می‌شود.

آیت‌الله نوری‌همدانی با بیان این‌که حفظ عزت حجاج خط قرمز و شرط مهم ماست، گفت: یکی دیگری از نکاتی که مد نظر و مورد تاکید است، حفظ امنیت حجاج است، متاسفانه در حج سال گذشته شاهد حوادث بسیار تلخی بودیم.

این مرجع تقلید در ادامه امر به معروف و نهی از منکر را از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین فرایض دینی دانست و تاکید کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی ترک شود، اشرار بر جامعه مسلط خواهند شد.

آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به شبهه افکنی دشمنان علیه اسلام و مکتب اهل بیت(ع) خاطرنشان کرد: دشمنان و معاندان با سرمایه گذاری فراوان به دنبال ترویج شبهات هستند؛ ‌از این رو باید افرادی را برای پاسخگویی به شبهات تربیت کنیم و اجازه ندهیم دشمنان اهل بیت(ع) با شبهه افکنی ملت‌ها و جوامع را گمراه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج