۳۲۷۸۲۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ستاره والیبال ایران: خودم را فریز می‌کنم

محمد موسوی ستاره تیم ملی والیبال از جدیت بازیکنان در تمرینات می گوید و معتقد است که فشردگی تمرینات برای آنها خوب است و با وجود اینکه خسته می شوند اما اعتراضی ندارند.

کاپ: محمد موسوی ستاره تیم ملی والیبال از جدیت بازیکنان در تمرینات می گوید و معتقد است که فشردگی تمرینات برای آنها خوب است و با وجود اینکه خسته می شوند اما اعتراضی ندارند.

تیم ملی والیبال این روزها سخت در حال تمرین کردن است تا با انجام دیدارهای تدارکاتی مقابل تیم ملی فرانسه برای رقابت های انتخابی المپیک آماده شود. از روزی که لوزانو آمده بازیکنان با انگیزه زیادی تمرینات خود را پشت سر می گذارند و هر روز برای رسیدن به المپیک آماده تر می شوند.

تمرینات تیم ملی در اردوی فرانسه فشرده تر از ایران پیگیری می شود و با برگزاری سه جلسه تمرین در روز بازیکنان زیر فشار هستند و باید آخرین تلاش های خود را برای رسیدن به مرز آمادگی انجام دهند. این طور که گفته می شود شرایط اردوی فرانسه ایده آل است و در سرتاسر شهر هم تبلیغات بسیار خوبی برای این بازی صورت گرفته به طوری که بلیت های بازی فروخته شده و همه در انتظار دیدن یک بازی جذاب و زیبا هستند.

محمد موسوی ستاره تیم ملی والیبال هم از جدیت بازیکنان در تمرینات می گوید و معتقد است که فشردگی تمرینات برای آنها خوب است و با وجود اینکه خسته می شوند اما اعتراضی ندارند.

بعد از هر تمرین خودم را فریز می کنم

وقتی تمرین تمام می شود مدافع تیم ملی به دست و پاهایش یخ می بندد و معتقد است که یخ دیگر دوست قدیمی او شده است موسوی درباره این شرایط گفت: این ها دردهای قدیمی است و باید بعد از تمرین یخ درمانی کنیم. من از ۱۶ سالگی با آسیب زانو روبرو شدم و تا الان هر روز روی آن یخ گذاشته ام. به نظرم پوستم دیگر رفته و فریز شده است! الان ۱۲-۱۳ سال است که همیشه با یخ هستم و بعد از هر تمرین خودم را فریز می کنم.(باخنده)

به لوزانو گفتم در فرودگاهم برای مان تمرین می گذاشتید

او درباره تمرینات تیم ملی در فرانسه هم گفت: ما سخت تمرین می کنیم تا برای رقابت های انتخابی المپیک آماده شویم. روز اولی که برنامه تمرینات را در فرانسه دیدم تعجب کردم، فقط کم مانده بود در فرودگاهم برای مان تمرین بگذارند برای همین به شوخی به لوزانو گفتم در فرودگاهم برای مان تمرین می گذاشتید. خلاصه آنکه تایم استراحت نداریم و ۶ روز تمرین و بازی سخت را باید پشت سر بگذاریم.

فرانسه تیم قدرتمندی است

موسوی درباره رقابت با تیم ملی فرانسه هم گفت:فرانسه یکی از رقبای ما در ژاپن است و این دو مسابقه می تواند شناخت ما را از این تیم بیشتر کند و نقاط قوت و ضعف تیم خودمان را هم بیشتر برای کادر فنی روشن کند. فرانسه تیم قدرتمندی است و قهرمان لیگ جهانی شده بدون شک رقابت با آنها می تواند در پیشرفت ما تاثیرگذار باشد. رقابت با فرانسه جذاب و دیدنی خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج