۳۲۷۸۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

عليزاده طباطبايی خبر داد:

اعتراض به قرار بازداشت مهدی هاشمی

وكيل مدافع «مهدي هاشمي» از اعتراض به قرار بازداشت صادر شده براي فرزند اكبر هاشمي رفسنجاني، در صورت ابلاغ رسمي اين قرار خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: وكيل مدافع «مهدي هاشمي» از اعتراض به قرار بازداشت صادر شده براي فرزند اكبر هاشمي رفسنجاني، در صورت ابلاغ رسمي اين قرار خبر داد.

سيدمحمود عليزاده طباطبايي در اين باره ادامه داد: عليرغم اينكه روز دوشنبه را به تشخيص سرپرست دادسرا در بيرون از دادسراي شهيد مقدس منتظر نتيجه بازجويي از موكلم بودم، به من گفته شد كه تحقيقات هم‌چنان ادامه دارد، اين در حالي است كه سايت دادستاني تهران خبر صدور قرار بازداشت موقت مهدي هاشمي را منتشر كرده بود.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا بالاخره قرار بازداشت موقت موكل‌تان به شما ابلاغ شد يا خير؟ گفت: خير. ساعت ۱۷ دوشنبه به ما گفتند تحقيقات ادامه دارد. الان برويد و براي مطلع شدن از نتيجه فردا صبح به اينجا بياييد.

عليزاده طباطبايي با بيان اينكه قرار بازداشت موقت قابل اعتراض است، گفت: اين قرار بايد هم به متهم و هم به وكيلش ابلاغ شود و تا ابلاغ نشود قابل اجرا نيست.

وكيل مدافع مهدي هاشمي تصريح كرد: يكي از ابتدايي‌ترين حقوق متهم حق داشتن وكيل در جريان دادرسي و تحقيقات از متهم است كه متاسفانه اين اجازه داده نشد كه من همراه موكلم باشم.

وي در پاسخ به سوالي درباره مرجع اعتراض به قرار بازداشت موقت موكلش نيز گفت: اين مرجع بسته به نوع اتهام متفاوت است.

ما هنوز نمي‌دانيم اتهامي كه تفهيم شده چيست. اگر اتهام امنيتي باشد مرجع اعتراض به اين قرار دادگاه انقلاب و اگر غيرامنيتي باشد مرجع اعتراض دادگاه عمومي است.

عليزاده طباطبايي در پاسخ به اين سوال كه آيا قصد اعتراض به قرار صادره را داريد يا خير؟ تاكيد كرد: اگر اين قرار به من ابلاغ شود و يا به خود مهدي هاشمي ابلاغ شده باشد، قطعا به آن اعتراض خواهيم كرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج