۳۲۷۹۲۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

جدیدترین فیلم کارگردان «دیکتاتور» در کن

لری چارلز نویسنده و کارگردان امریکایی و سازنده کمدی‌های ساشا بارون کوهن مانند «بُرات»، «برونو» و «دیکتاتور»، به زودی ساخت پروژه‌ای کمدی را با همکاری اوون ویلسن و برادرش لوک ویلسن آغاز خواهد کرد.

خبرگزاری صبا: لری چارلز نویسنده و کارگردان امریکایی و سازنده کمدی‌های ساشا بارون کوهن مانند «بُرات»، «برونو» و «دیکتاتور»، به زودی ساخت پروژه‌ای کمدی را با همکاری اوون ویلسن و برادرش لوک ویلسن آغاز خواهد کرد.

این پروژه که در لوکیشن زندان می گذرد، جزو تولیداتی است که حقوق پخش آن از امروز در بازار فیلم کن به فروش می‌رسد.

هالیوود ریپورتر گزارش داده مارتین لارنس بازیگر و استندآپ کمدین امریکایی نیز از دیگر بازیگران اصلی این پروژه کمدی است. لوک ویلسن بازیگر کمدی «ایدیوکراسی/ احمق‌سالاری» و برادر ۴۴ ساله اوون ویلسن قرار است در این پروژه، نقش شخصیتی به نام «هاوی سامرز» را ایفا کند؛ مردی که به اشتباه متهم به سرقت از بانک شده و از صدقه سر وکیل بی‌کفایت‌اش، محکوم به حبس ابد می‌شود. به توصیه اسلیک (با بازی لارنس) که هم‌سلولی هاوی است، او زنی را بیرون از زندان پیدا می‌کند و تصمیم می‌گیرد با این زنِ به ظاهر شیرین و سنگین و رنگین ازدواج کند.

جدیدترین فیلم کارگردان «دیکتاتور» در کن

اما هاوی بالاخره تبرئه می‌شود و ناگهان می‌بیند با زنی ازدواج کرده که ذره‌ای او را نمی‌شناسد. لوک ویلسن علاوه بر بازی در این پروژه، نگارش سناریوی آن را با مشارکت باک ریچی بر عهده داشته است. طبق برنامه‌ریزی‌ها، فیلمبرداری این پروژه از تابستان امسال آغاز خواهد شد. «ولتج پیکچرز» به عنوان سرمایه‌گذار اصلی پروژه، این روزها در بازار فیلم شصت و نهمین جشنواره کن حاضر است تا حقوق پخش بین‌المللی فیلم را به فروش برساند.

چارلز که بیش از همه به خاطر همکاری دیرینه‌اش با ساشا بارون کن و ساخت کمدی‌های معروفی همچون «برات»، «برونو» و «دیکتاتور» به شهرت رسیده، به تازگی ساخت یک کمدی جدید با عنوان «Army of One» را به پایان برده است. نیکلاس کیج ستاره اصلی فیلم یادشده است که در نقش یک شهروند غیرنظامی سرخودانه تصمیم می‌گیرد برای دستگیری اسامه بن لادن اقدام کند.

اوون ویلسن بازیگر فیلم‌های مطرحی همچون «نیمه شب در پاریس» و «هتل بزرگ بوداپست»، به تازگی کمدی «زولندر ۲» ساخته بن استیلر را بر پرده سینماها داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج