۳۲۸۰۰۴
۵۰۶۶
۵۰۶۶
پ

برنامه جدید مجریان سابق تخت‌گاز

سه مجری که برنامه محبوب تخت‌گاز را اداره می‌کردند و پس از مدتی به دلیل مشکلاتی که بین کلارکسون و یکی از تهیه‌کننده‌های برنامه پیش آمد از تخت گاز جدا شدند.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: اگر تا به حال برنامه تخت‌گاز (Top Gear) را دیده باشید قطعا اسم جرمی کلارکسون و دو همکارش جیمز می و ریچارد هموند را شنیده‌اید. سه مجری که برنامه محبوب تخت‌گاز را اداره می‌کردند و پس از مدتی به دلیل مشکلاتی که بین کلارکسون و یکی از تهیه‌کننده‌های برنامه پیش آمد از تخت گاز جدا شدند.

برنامه جدید مجریان سابق تخت‌گاز

این سه مجری پس از جدایی از شبکه بی بی سی به آمازون پیوستند و طرح برنامه‌ای تازه را کلید زدند. حتی پیش از این ویدیویی از این سه مجری منتشر شده بود که در حال بحث درباب اسم برنامه جدیدشان بودند.

حال مشخص شده نام این برنامه «The Grand Tour» خواهد بود. دلیل انتخاب این نام هم از اینجا آمده که این برنامه، دیگر مثل سابق در استودیو برگزار نخواهد شد و سازندگان آن در سفرهایی بزرگ و طولانی خواهند بود.

جرمی کلارکسون توضیح داده که همراه با دوهمکارش برای ضبط این برنامه به شکل مداوم سفر می‌کنند. در واقع هر اپیزود از برنامه در کشوری متفاوت ضبط خواهد شد. البته طرفداران این برنامه فعلا باید صبر کنند تا برنامه جدید این سه مجری را در فصل پاییز تماشا کنند.

شبکه بی بی سی هم برنامه تخت گاز را با مجریان جدید ادامه خواهد داد. این برنامه هم اواخر همین ماه میلادی پخش خود را از سر می‌گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج