جاباما
۳۲۸۱۴۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

توافق قریب الوقوع فولکس واگن و آمریکا

منابع آگاه اعلام کردند فولکس واگن به راه حل اصلاح خودروهای دیزلی سه لیتری در آمریکا نزدیک شده که به حل بحران رسوایی تقلب آلایندگی و کاهش ریسک برنامه گران بازخرید در این کشور کمک خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: منابع آگاه اعلام کردند فولکس واگن به راه حل اصلاح خودروهای دیزلی سه لیتری در آمریکا نزدیک شده که به حل بحران رسوایی تقلب آلایندگی و کاهش ریسک برنامه گران بازخرید در این کشور کمک خواهد کرد.

منابع آگاه به بلومبرگ گفتند مذاکرات جاری به جزییات فنی نهایی و بازبینی نتایج تست متمرکز شده تا مقامات آمریکایی نسبت به اطمینان پذیری ارتقای نرم افزاری مطمئن شوند. یک مبدل کاتالیزوری جدید ممکن است با ارتقای نرم افزاری همراه شود تا نگرانیها نسبت به مشکل آلایندگی حدود ۸۵ هزار خودروی آئودی، پورشه و فولکس واگن در آمریکا به طور کامل حل شود.

بر اساس این گزارش، مذاکرات میان فولکس واگن و رگولاتورهای آمریکایی ادامه دارد و هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.

اگرچه یک طرح فراخوان برای موتورهای دیزلی سه لیتری در فوریه پیشنهاد شد اما موافقت درباره این موضوع به دلیل تمرکز فولکس واگن و رگولاتورهای آمریکایی به مشکلات آلایندگی حدود ۴۸۰ هزار موتور کوچکتر به تاخیر افتاد.

منابع آگاه در آمریکا اظهار کرده اند زمان توافق نهایی در خصوص اصلاح مشکل موتورهای دیزلی سه لیتری به توافق کلی درباره رسوایی تقلب در آمریکا بستگی دارد اما نمایندگان فولکس واگن و سازمان حفظ محیط زیست آمریکا در این باره حاضر به اظهارنظر نشدند.

فولکس واگن تا ماه آینده برای نهایی کردن توافق اولیه در خصوص اصلاح یا بازخرید خودروهای مجهز به موتورهای دیزلی دو لیتری مهلت دارد.

مشکل آلایندگی که شامل ۱۱ میلیون خودروی برندهای فولکس واگن، آئودی و پورشه مجهز به موتورهای دو و سه لیتری در سراسر جهان می‌شود، به شهرت این گروه خودروسازی به شدت لطمه زده و تحقیقات کشورهای متعدد را به دنبال داشته است.

فولکس واگن که بزرگترین خودروساز اروپاست، در سپتامبر سال ۲۰۱۵ اقرار کرد در بیش از ۱۱ میلیون خودرو دیزلی در سراسر جهان از جمله بعضی از مدلهای دیزلی به فروش رفته در آمریکا نرم افزاری را نصب کرده که میزان آلایندگی اکسید نیتروژن آنها را کمتر از سطح واقعی نشان می‌دهد.

این نرم افزار در زمان انجام تست، کنترلهای آلایندگی را فعال و در زمان رانندگی معمولی آنها را غیرفعال می‌کند تا میزان آلایندگی را کمتر از سطح واقعی نشان دهد. انتشار این خبر مارتین وینترکورن، مدیرعامل این شرکت را ناچار به استعفا کرد و میلیاردها یورو از ارزش سهام این خودروساز کاست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج