۳۲۸۱۶۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ماتادورها مشتری نفت ایران شدند

مدیرامور بین الملل شرکت ملی نفت با اشاره به صادرات نفت ایران به کشورهای جنوب غربی اروپا گفت: صادرات نفت ایران به اسپانیا براساس قرارداد یکساله آغاز شد.

خبرگزاری فارس: مدیرامور بین الملل شرکت ملی نفت با اشاره به صادرات نفت ایران به کشورهای جنوب غربی اروپا گفت: صادرات نفت ایران به اسپانیا براساس قرارداد یکساله آغاز شد.

سید محسن قمصری با اشاره به آغاز صادرات ۵۰۰ هزار بشکه نفت ایران به اروپا گفت: خوشبختانه صادرات نفت ایران به اروپا توسط نفتکش‌های اروپایی آغاز شده است.

وی با اشاره به صادرات نفت ایران به کشورهای جنوب غربی اروپا گفت: از جمله کشورهایی که نفت ایران را براساس قرارداد بلندمدت خریداری کرده‌اند اسپانیا و فرانسه هستند که صادرات به این دو کشور ادامه دارد.

به گزارش فارس پیش از قطع صادرات نفت ایران به اروپا کشور اسپانیا روزانه ۲۰۰ هزار بشکه نفت از ایران خریداری می کرد که از سال ۹۱ تا کنون به دلیل تحریم‌های نفتی هیچ نفتی از ایران به این کشور ارسال نشد.

مدیرامور بین الملل شرکت ملی نفت ایران چندی قبل اعلام کرده بود قراردادهایی که بعد از برجام بسته شده است همگی بلند مدت هستند اما به دلیل آنکه از عملیاتی کردن خرید نفت شرکت‌هایی که با آنها قرارداد بسته‌ایم اطمینان نداشتیم ابتدا شرط گذاشتیم که براساس قرارداد ابتدا یک محموله را بارگیری کنند و در صورت موفقیت، ادامه قرار داد اجرایی خواهد شد، قمصری ادامه داد خوشبختانه این کار توسط شرکت‌های اروپایی صورت گرفت و هم اکنون براساس قرارداد یکساله فروش نفت ایران به اروپا آغاز شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج