۳۲۸۲۵۵
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

آمادگی ژاپنی‌ ها برای انتقال آب خلیج فارس

اخیرا ژاپنی ها درخواست سرمایه گذاری و اجرای پروژه هایی برای شیرین سازی و انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی ایران را به وزارت نیرو ارائه کرده اند که قرار است فردا در حاشیه همایشی این موضوع مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

خبرگزاری تسنیم: فردا دومین همایش همکاری های مشترک صنعت آب و فاضلاب ایران و ژاپن با حضور مقامات مسئول دو کشور در بخش آب و فاضلاب در تهران برگزار می شود.

در نیمه دوم سال ۹۴ نخستین همایش همکاری های مشترک دو کشور در بخش آب و فاضلاب در تهران برگزار شده بود و پس از آن نشست مشترکی در خصوص جمع بندی نتایج همایش تهران در ژاپن برگزار شد.

در این مدت در خصوص کاهش آب بدون درآمد، نوسازی و بهسازی خطوط انتقال و توزیع آب شهری و روستایی، نمک زدایی از آب و بهسازی و احداث سیستم های انتقال و تصفیه فاضلاب شهری و روستایی، پروژه های همکاری بین دو کشور مطرح شده و در برخی موارد توافقنامه هایی به امضا رسیده است.

اخیرا ژاپنی ها درخواست سرمایه گذاری و اجرای پروژه هایی برای شیرین سازی و انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی ایران را به وزارت نیرو ارائه کرده اند که قرار است در حاشیه همایش فردا این موضوع مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

«حمیدرضا جانباز» مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در این خصوص به تسنیم گفت: تکنولوژی های مورد استفاده ژاپن در صنعت آب و فاضلاب در کنار ظرفیت های علمی و نیروی انسانی ایران، می تواند در ارتقای دانش بخش آب و فاضلاب کشور و همچنین ارتقای بهره وری در این بخش بسیار مفید باشد؛ که در این راستا همکاری های مشترک دو کشور در بخش آب و فاضلاب گسترش خواهد یافت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      با این کارها به زودی ایران را نابود خواهید کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیچاره می خواهند به ما کمک کنن

    • بدون نام

      مگر خودمان قوی وخودکفا نیستیم ماکه تونستیم پیشرفته ترین موشک های هسته ای را بسازیم ایا نمیتوانیم بدون کمک این بودایی ها از پس کارهای خودمون بر بیاییم ایا لازمه ما مسلمانها از این کافرها کمک بگیریم انهم برای خرابی هایی که در محیط زیستمون ایجاد کردیم...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج