۳۲۸۸۹۶
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

۵۰ مکان در دنیا که نگران‌کننده هستند (۲)

شاید بهتر بود نامش را می‌گذاشتیم: «۵۰ مکان در دنیا که واقعا ترسناک هستند!» اما چه می‌شود اگر کمی شجاعانه‌تر برخورد کنیم و نامشان را ترسناک نگذاریم؟ زمین جاییست پر از عجایب و زیبایی‌هایی که برخی از آنان تکان‌دهنده هستند.

وبسایت ترنجی - سحر حاصلي: شاید بهتر بود نامش را می‌گذاشتیم: "۵۰ مکان در دنیا که واقعا ترسناک هستند!" اما چه می‌شود اگر کمی شجاعانه‌تر برخورد کنیم و نامشان را ترسناک نگذاریم؟ زمین جاییست پر از عجایب و زیبایی‌هایی که برخی از آنان تکان‌دهنده هستند. اما این منزل بزرگ هرچقدر هم وهم‌آور باشد، خانه ماست و جاییست که در آن آرامش گرفته‌ایم. کره‌ای به مساحتی بزرگ که از کوه و دشت و دریا و خشکی و انواع حیوان و پرنده و انسان پر شده است.

در این دسته از مطالب ادامه‌دار قرار است به ۵۰ مکان در دنیا که اسراری مرموزانه در دل خود نهفته دارند، سربزنیم و کمی خانه‌ی بزرگ خودمان را بهتر بشناسیم. با ترنجی همراه باشید!

این مجموعه‌ی بلند قرار است شامل ۱۰ شماره باشد و در هر کدام به معرفی ۵ مکان بپردازیم. برخی از آنان را قبلا هم در "مطلب ساعت ۲۴" دیده بودید با این حال تکرار کردنشان به هیچ وجه خالی از لطف نیست. این مجموعه به نمایندگی از نسخه‌های قدیمی‌تر "مطلب ساعت ۲۴" قرار است در شب‌های آتی به صورت نسبتا مکرر خدمت شما عرضه بشود. شاید بعد از مدت‌ها، تولد جدیدی در مجموعه‌های بلندتر، خاطرات زیبایی را برایمان زنده کند. باشد که این نقطه‌ی آغاز با استقبال زیبای شما همراه بشود!

در ادامه به ۵ مکان دوم لیست سری می‌زنیم تا آن‌ها را بیشتر بشناسیم:

۶. Poveglia Island : جزیره Poveglia

50 مکان در دنیا که نگران‌کننده هستند (2)

احتمالا از تخت‌ها و وسایل درون عکس متوجه شده‌اید که این مکان مربوط به یکی از اتاق‌های بیمارستان است؛ این بیمارستان به نام Poveglia مشهور بوده و واقع در ونیز ایتالیاست. جزیره Poveglia که تقریبا متروکه و غیر قابل دسترس است، جایی است که شما می‌توانید این بیمارستان را بیابید. همچنین بر طبق اطلاعات در دست، در زمان‌های قدیم این بیمارستان محل نگهداری از بیماران طاعونی بوده است…


7. La Chureca

50 مکان در دنیا که نگران‌کننده هستند (2)

اینجا بزرگ‌ترین مرکز زباله‌دانی آمریکاست! جایی که هزاران هزار دسته از کرکس‌های گرسنه، خانه‌ای برای زیستن پیدا کرده‌اند. نیکاراگوئه جاییست که می‌توانید این منظره دردناک از مرگ طبیعت و زندگی اسف‌بار دسته زیادی از پرندگان را با چشمان خودتان مشاهده کنید. به گفته اهالی نیکاراگوئه که هر روز مجبور هستند با این صحنه روبه‌رو شوند و در مجاور این پرندگان وحشی زندگی کنند، اینجا آخر دنیاست!


8. Actun Tunichil Muknal

50 مکان در دنیا که نگران‌کننده هستند (2)

بلیز مرجانی را خاطرتان هست؟ اگر اشتباه نکنم، دومین مطلبی بود که به طور رسمی از اینجانب منتشر می‌شد! در آن زمان بلیز را جایی بسیار زیبا و البته رویایی معرفی کردیم. اکنون نیز در تصدیق گفته‌هایمان، بلیز را جایی معرفی می‌کنیم که بسیار منحصربه‌فرد است. جایی که غار Actun Tunichil Muknal را خانه داده است. همانطور که می‌بینید اینجا اصلا یک غار معمولی نیست و دیدن و بودن در چنین مکانی شدیدا به جرات و شجاعت نیازمند است…


9. Snake Island : جزیره مارها

50 مکان در دنیا که نگران‌کننده هستند (2)

از مارها ترس دارید؟ اگر این طور است حتی فکر رفتن به جزیره مارها در برزیل هم به سرتان نزند؛ چرا که اینجا برای شما یک کابوس خواهد بود. جایی که با نام مارها اسم‌گذاشته شده است، مطمنا افسانه‌ای در نهان دارد. تصور کنید که طبق آمار، در این جزیره در هر یک متر مربع ۵ عدد مار وجود دارد! این آمار نویسنده را شدیدا ترسانده و ترجیح می‌دهد که هر چه زودتر سکوت کند…


10. Dracula's Castle : قلعه دراکولا

50 مکان در دنیا که نگران‌کننده هستند (2)

چه کسی فکرش را می‌کرد که چنین منظره زیبایی یک روز در لیست ۵۰ مکان ترسناک قرار بگیرد؟ این قلعه‌ی زیبا در رومانی، قطعا که بی‌نظیر است! قرار گرفتن میان کوه‌هایی بی‌نظیر و از آن بالاتر ایجاد راه ارتباطی میان چندین منطقه، از مزایای این قلعه است. حال آن که نویسنده هنوز قانع نشده است که چطور جزو مکان‌های ترسناک آمده است؟ احتمالا به دلیل شمایل خاص و وجود افسانه‌های مربوط به شبح‌ها در قلعه‌های قدیمیست که این چشم‌انداز دل‌پذیر را مشاهده می‌کنیم!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج