۳۲۸۹۳۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

داگلاس در کنار بازیگران جوان

مایکل داگلاس بازیگر کهنه کار سینما در فیلم تازه سینمایی خود«خدای چهار» با بازیگران جوان همبازی می شود. کلید فیلم برداری فیلم، ماه آینده زده خواهد شد.

وب‌سایت جام جم: مایکل داگلاس بازیگر کهنه کار سینما در فیلم تازه سینمایی خود«خدای چهار» با بازیگران جوان همبازی می شود. کلید فیلم برداری فیلم، ماه آینده زده خواهد شد.

داگلاس در کنار بازیگران جوان

جی کارتنی وبرنتن توایتس دو بازیگر جوانی هستند که در کنار داگلاس اسکار گرفته، در این درام به ایفای نقش می پردازند. تاد کومارنیسکی نویسنده فیلم نامه «سالی» کلینت ایستوود و تام هنکس، فیلم نامه فیلم جدید داگلاس را نوشته و خودش هم آن را کارگردانی خواهد کرد.

فیلم نامه اقتباسی فیلم با نگاهی به نوول پرخواننده ران ایروین نوشته شده است و داستان یک مستند ساز به نام راب کاری را تعریف می کند.وی در جریان دیدار سالانه اش با هم کلاسی های قدیمی، متوجه می شود یکی از این هم کلاسی ها خودکشی کرده است. تلاش برای کشف راز اقدام این هم کلاسی، رازهای پنهان گذشته را برملا می کند.

به نوشته هالیوود ریپورتر، این درام اجتماعی و پرتنش یک کاراکتر مهم زن هم دارد، که بازیگر نقش آن بزودی انتخاب و معرفی خواهد شدکل صحنه های فیلم در لوکیشن های ماساچوست فیلم برداری خواهد شد. مایکل داگلاس در کنار بازی در فیلم، یکی از تهیه کنندگان اصلی آن هم هست.

داگلاس ۷۱ ساله با وجود سن بالا، هنوز هم یکی از بازیگران فعال سینما به حساب می آید و معمولا هر سال یک فیلم روی پرده سینماها دارد. وی سال قبل در اکشن کمیک استریپی و ابرقهرمانانه «آنت من/ مرد مورچه ای» در نقش دکتر هانک پایم ظاهر شد، کسی که به کاراکتر اصلی داستان کمک می کند تا تبدیل به یک ابرقهرمان شود.داگلاس که با قسمت دوم این فیلم هم همکاری دارد، قرارداد بازی در اکشن دلهره آور «قفل نشده» را هم امضا کرده است. در این فیلم، او با اورلاند بلوم همبازی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج