۳۲۹۰۱۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اسپاگتی با خوراک گوشت

غذایی به سبک رمانتیک‌ های ایتالیایی

این پاستاهای استوانه ای نازک که ریشه ایتالیایی دارند در بین ما ایرانی ها خیلی پُرطرفدار هستند. بله، درست حدس زدید، منظورم همان ماکارونی خودمان است. در این مطلب طرز تهیه اسپاگتی با خوراک گوشت خوشمزه را به شما آموزش داده ایم.

مجله آشپزی مثبت: این پاستاهای استوانه ای نازک که ریشه ایتالیایی دارند در بین ما ایرانی ها خیلی پُرطرفدار هستند. بله، درست حدس زدید، منظورم همان ماکارونی خودمان است. در این مطلب طرز تهیه اسپاگتی با خوراک گوشت خوشمزه را به شما آموزش داده ایم.

مواد لازم برای ۶ نفر:

  • ۸۰۰ گرم گوشت قرمز خرد شده
  • ۴ عدد فلفل قرمز
  • ۲ ق س آرد سفید
  • ۳ عدد پیاز خرد شده
  • ۲ ق چ فلفل پاپریکا
  • ۲۰۰ میلی‌لیتر آبگوشت
  • ۴۵۰ گرم اسپاگتی
  • ۱۵۰ گرم خامه
  • ۱ ق س پیازچه خرد شده
  • به میزان لازم نمک،فلفل و روغن‌زیتون

غذایی به سبک رمانتیک‌ های ایتالیایی

طرز تهیه:

۱. فر را با دمای ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد روشن کنید. فلفل‌قرمزها را از وسط به دو نیم کرده و دانه‌های داخلش را درآورید، سپس آنها را آغشته به روغن‌زیتون و کمی نمک و فلفل کنید. فلفل‌ها را روی سینی فر بچینید وآن را به مدت ۱۰ دقیقه داخل فر قرار دهید، سپس آنها را از فر درآورید. به‌صورت تکه‌های یک سانتی خردشان کنید.

۲. آرد را با مقداری نمک مخلوط کنید، سپس تکه‌های گوشت را داخل آن بریزید و آنها را آغشته به مخلوط آرد کنید. داخل یک قابلمه مقداری روغن ‌زیتون بریزید و روی حرارت قرار دهید، سپس تکه‌های گوشت را داخل آن تفت دهید. سپس آنها را از قابلمه درآورید.

۳. حال پیازهای خرد شده را بریزید و به مدت ۵-۴ دقیقه تفت دهید تا طلایی‌رنگ شوند، سپس فلفل پاپریکا و فلفل‌های خرد شده را اضافه کرده، حدود یک دقیقه تفت دهید. در این زمان تکه‌های گوشت را به قابلمه برگردانید و مواد را با هم تفت دهید. آب گوشت را هم اضافه کرده و صبر کنید تا جوش بیاید، سپس حرارت را کم کنید، در قابلمه را بگذارید و حدود یک ساعت و نیم صبر کنید تا گوشت بپزد.

۴. چند دقیقه قبل از اینکه گوشت آماده شود، قابلمه را پر از آب کرده و آن را روی حرارت قرار دهید تا جوش بیاید، سپس اسپاگتی را همراه با مقداری نمک و روغن‌زیتون داخل آن بریزید و صبر کنید تا کاملاً نرم شود، سپس آن را آبکشی کنید.قبل از اینکه گوشت را از روی حرارت بردارید، خامه را همراه با مقداری نمک به آن اضافه کرده و هم بزنید، سپس آن را از روی حرارت بردارید. اسپاگتی را در ظرف مرود نظرتان بکشید. خوراک گوشت را هم روی آن بریزید و با پیازچه‌های خرد شده تزیین کرده، سرو کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج