جاباما
۳۲۹۰۴۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

عکس: هفت کوه جادو!

درست در جنوب لس آنجلس در میان صحرا ۷ توده سنگ رنگی درخشان ایستاده اند. این برج های سنگی اثر هنرمند سوئیسی «Ugo Rondinone» هستند و «هفت کوه جادو» نام داشته و بین ۹ تا ۱۰.۵ متر ارتفاع دارند.

برترین ها: درست در جنوب لس آنجلس در میان صحرا ۷ توده سنگ رنگی درخشان ایستاده اند. اشکالی که بسته به اینکه چطور به آرایش آنها نگاه می کنید به نظر می رسد در یک خط یا یک خوشه قرار گرفته اند. از یک سو به نظر می رسد این توده ها در یک ردیف خطی منظم قرار دارند و از سوی دیگر شبیه به حجم بزرگ و غول پیکر هستند. این برج های سنگی اثر هنرمند سوئیسی «Ugo Rondinone» هستند و «هفت کوه جادو» نام داشته و بین ۹ تا ۱۰.۵ متر ارتفاع دارند.

هر توده شامل 3 تا 6 سنگ بسیار بزرگ است که همگی از سنگ آهک های محلی هستند و با رنگهای درخشان رنگ آمیزی شده اند. هر کدام از این توده ها هم به نظر محکم و پایدار می رسند و هم به نظر می رسد که هر لحظه از هم می پاشند و مشابه همین دوگانگی را در ماهیت آنها هم می بینیم که هم طبیعی هستند و هم مصنوعی، اثری هنری که مفهوم آستانه و گذرگاه، انزوا و باهم بودن، معجزه تعادل و رنگ های افراطی و فضایی مغایر بین بیابان و نورهای شهری را انتقال می دهد. هفت کوه جادو پیوستگی و همبستگی بین طبیعی و مصنوعی و انسان و طبیعت را به نمایش می گذارد.

عکس: هفت کوه جادو!

عکس: هفت کوه جادو!

عکس: هفت کوه جادو!

عکس: هفت کوه جادو!

عکس: هفت کوه جادو!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج