۳۲۹۱۷۷
۲ نظر
۵۰۱۸
۲ نظر
۵۰۱۸
پ

شبکه Gem به دنبال فیلم‌های هنر و تجربه

مدت ها پس از شدت گرفتن پخش تیزر فیلم های سینمایی اکران شده در داخل کشور از شبکه های تحت مدیریت گروه تلویزیونی Gem، حالا صاحبان فیلم های مهجور هم درصدد استفاده از این فرصت عالی تبلیغاتی برآمده اند.

بانی فیلم: مدت ها پس از شدت گرفتن پخش تیزر فیلم های سینمایی اکران شده در داخل کشور از شبکه های تحت مدیریت گروه تلویزیونی Gem، حالا صاحبان فیلم های مهجور هم درصدد استفاده از این فرصت عالی تبلیغاتی برآمده اند به ویژه آنکه تلویزیون همچنان از همراهی با سینماگران در پخش تیزرهایشان به دلایل و بهانه های متفاوت و اغلب برخوردهای سلیقه ای سر باز می زند و علاقه ای هم برای بهبود روابط با سینما نشان نمی دهد. هر چند شاید بتوان به بهتر شدن این روند با حضور رییس جدید صدا و سیما امیدوار بود.

شبکه Gem به دنبال فیلم‌های هنر و تجربه

اینها را گفتیم تا برسیم به فیلم «مرگ ماهی» از جمله آثار به نمایش در آمده در گروه هنر و تجربه که آنونس های آن همپای فیلم های دیگر که از سرگروه سینمایی بهره مند هستند، در شبکه های Gem پخش می شوند. یک آنونس پر و پیمان که از اشاره به ساخته های قبلی روح الله حجازی به «مرگ ماهی» می رسد.

«گاهی» هم دیگر فیلمی است که در گروه هنر و تجربه اکران شده و اخیرا در آنونس های آن در Gem دیده می شوند. به ویژه آن که «گاهی» به دلیل اظهارات تهیه کننده اش علیه صدا و سیما، در کل از جمله فیلم های مغضوب این سازمان است و هیچ تیزری از آن در رادیو و تلویزیون پخش نمی شود.

امکانی که فرصت مناسبی برای فیلم ها فراهم کرده و در رکورد پخش برنامه های جذاب از تلویزیون، به دیده شدن آثار روی پرده هم کمک شایانی می کند. این در حالی است که اخیرا یکی از تئاترهای روی صحنه با عنوان «نگاه مان می کنند» نیز وارد این چرخه شده و تیزرهای آن از شبکه های Gem پخش می شود. این نمایش در عمارت مسعودیه تهران روی صحنه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بقیه رو کار ندارم که این شبکه رو دوست دارند یا نه ولی من اثلا از این شبکه خوشم نمیاد

    • بدون نام

      من نمیگم این شبکه خوبه یا نه ، ولی همه دیدین که بعد از تبلیغ فیلم های بی محتوا تو این کانال چقدر مردم از این فیلمها استقبال کردن . بدبختانه هر شبکه ای ، چه فاسد و چه غیر فاسد میتونه بشه رقیب صدا و سیما . چون صدا و سیما واقعا هیچی برای عرضه نداره ، برگ برنده تلویزیون ما اشخاصی مثل فرزاد حسنی هستند . خدا به داد عاقبت ما برسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج