جاباما
۳۲۹۱۹۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

عمو فتیله ای‌ مجری‌ برنامه مدافعان حرم شد

مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری پارس سفیران کرخه، از ساخته شدن مجموعه تلویزیونی «بربال فرشتگان» با موضوع مدافعان حرم و لشکر افغانستانی‌ها خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری پارس سفیران کرخه، از ساخته شدن مجموعه تلویزیونی «بربال فرشتگان» با موضوع مدافعان حرم و لشکر افغانستانی‌ها خبر داد.

حسین سوهانی مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری پارس سفیران کرخه با اشاره به ساخت مجموعه تلویزیونی «بربال فرشتگان» گفت: این مجموعه تلویزیونی اختصاص به شهدای مدافع حرم دارد که با همکاری سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی ساخته می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه شهدا فرزندان غیور تربیت شده والدینی هستند که تکریم و تجلیل از آنها وظایف مهم و ضروری همه اقشار جامعه است تصریح کرد: موسسه فرهنگی هنری پارس سفیران کرخه در پاسداشت از شهدای دلاور مدافع حرم، اقدام به تهیه و تولید مستند ترکیبی «بربال فرشتگان» کرده‌است.

عمو فتیله ای‌ مجری‌ برنامه مدافعان حرم شد

سوهانی افزود: این مجموعه تلویزیونی در دو فصل ۴۰ قسمتی تدارک دیده‌شده که فصل اول آن به شهدای مدافع حرم ایرانی می‌پردازد و در فصل دوم به شهدای لشکر همیشه پیروز فاطمیون خواهد پرداخت که در مجموع بینندگان محترم شاهد ۸۰ قسمت از مجموعه مستند ترکیبی «بربال فرشتگان»خواهند بود.

گفتنی است این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی و تهیه کنندگی «حسین سوهانی»، تصویربرداری «محمد مهدی توسلی» و با اجرای «علی فروتن» ساخته می‌شود. همچنین در هفته آتی برخی از رشادتهای شهدای مدافع حرم در قالب شبیه‌سازی در یکی از مجموعه‌های سینمایی با حضور مسئولین کشوری و لشکری و اعضای شورای شهر تهران به منظور استفاده در مجموعه مذکور به نمایش در می‌آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج