۳۲۹۳۶۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

مناظره در برنامه کمدی

مروری بر حاشیه های تلویزیون

برنامه دو شب پیش «دورهمی» یکی از جالب ترین برنامه های پخش شده از تلویزیون در شب های اخیر بود که نکات جالبی در دل خود داشت.

روزنامه سینما: برنامه دو شب پیش «دورهمی» یکی از جالب ترین برنامه های پخش شده از تلویزیون در شب های اخیر بود که نکات جالبی در دل خود داشت.

یک مناظره دوستانه

شنبه شب برنامه «دورهمی» یک مناظره جالب داشت؛ جایی که «حسن آقاجانی» فوق تخصص قلب و عروق در مقابل مهران مدیری نشست و از او به خاطر ساخت «در حاشیه» گلایه کرد. مدیری هم با این جمله جوابش را داد: «ما منظورمان یک عده ای بود، دو، پنج یا هفت درصد از پزشکان که دزد و قاتل و جانی هستند. این بخش از پزشکان را نمی شود منکر شد. افرادی که فقط به پول و منافع فکر می کنند و مریض برای شان اهمیتی ندارد.»

مروری بر حاشیه های تلویزیون

آقای دکتر هم که بحث را با یک دو بیتی انتقادی از «در حاشیه» شروع کرد، با گفتن این که جایگاه پزشکان را نباید خراب کرد و با این تعبیر که پزشکان روپوش سفید دارند و یک لکه هم بیفتد روی آن معلوم می شود، اعلام کرد که «در حاشیه» از محدوده طنز خارج شده و بیشتر هجو بود.

یک نفر، یک میکروفن

یکی از باکس های محبوب شبکه نسیم باکس «نسیم بادها» است، بخشی که مربوط به آثار تلویزیون در سال های دور است و یک حس نوستالژیک خوب را در میان علاقه مندان به تلویزیون ایجاد می کند. باکس نسیم یادهای شنبه شب نیز یک برگ برنده دیگر رو کرد، جایی که آنها سرکی به آرشیو سینما کشیدند و برنامه های تلویزیون در نوروز سال ۶۸ را یک بار دیگر پخش کردند.

مروری بر حاشیه های تلویزیون

یکی از آیتم های برنامه آن سال بخش تقلید صدا بود، جایی که یک نفر «محمد اوزی» با یک میکروفن و بک گراندی مشکلی در مقابل دوربین قرار گرفته و یک سکانس هیجان انگیز از یک فیلم اکشن را اجرا کرد. او تمام صداهای ممکن مثل صدای شخصیت های مختلف، صدای باد، قطار، ماشین و هر چیز دیگری را که به ذهنش می رسید با دهان اجرا کرد و خاطره ای خوب را از برنامه های قدیمی تداعی کرد.

شکارِ یواشِ لحظه ها!

برنامه دوربین خبرساز روز شنبه یکی از مهم ترین برنامه های ورزشی شبکه خبر در خصوص هفته آخر لیگ برتر بود. جواد واحدی، تهیه کننده و گزارشگر این برنامه برای بازی پرسپولیس ایده های زیادی داشت اما با توجه به زمان می که در اختیارش بود، نتوانست از تمام تصاویری که گرفت استفاده کند.

مروری بر حاشیه های تلویزیون

آنها پیش از آغاز مسابقه و قبل از عزیمت به استادیوم فیلمبرداری شان را شروع کردند و با مردم عادی گپ زدند اما به قدری تایم شان کم بود که نصفه و نیمه صحبت های شان را کات زدند به اتوبان قبل از استادیوم و لحظات بازی. در انتها هم مهمترین بخش برنامه گفتگو با بهادر عبدی، کاپیتان راه آهن و شکار اشک ریختن های او و تنی چند از بازیکنان پرسپولیس بود. این برنامه برای خالی نبودن کنداکتور، برنامه خوبی بود اما اگر مدت زمان بیشتری داشت، مسلما نکات قابل توجه آن نیز بیشتر می شد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج