۳۲۹۴۱۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آمازون عرضه گسترده مواد غذایی را آغاز می‌کند

شرکت آمازون می‌خواهد به شکل گسترده‌ای به عرضه محصولات غذایی فاسد‌ شدنی روی آورد. این محصولات شامل اقلامی چون آجیل، ادویه‌جات، چای، قهوه، غذای کودک، ویتامین‌ها و برخی لوازم مثل پوشک و مواد شوینده خواهند بود.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: این روزها بحث درباره آمازون داغ است و اخبار مختلفی درباره این شرکت در رسانه‌ها منتشر می‌شوند. همین چند روز پیش بود که خبر قابل برنامه‌ریزی کردن دکمه‌های Dash منتشر شد، دکمه‌هایی که می‌شد بوسیله آنها از برندهای مختلف خرید کرد و حال با تغییراتی برای کار در زمینه اینترنت اشیا هم مناسب می‌شود. بحث درباره منشی هوشمند آمازون، الکسا هم داغ بوده و این منشی هر روز با گجت‌های بیشتری سازگار می‌شود. از ماجرای برنامه جدید مجریان سابق تخت‌گاز که حال زیر نظر شرکت آمازون برنامه جدیدشان را می‌سازند هم که بگذریم باید بدانید این شرکت اقدام مهمی دیگری هم در دست دارد.

شرکت آمازون می‌خواهد به شکل گسترده‌ای به عرضه محصولات غذایی فاسد‌ شدنی روی آورد. این محصولات شامل اقلامی چون آجیل، ادویه‌جات، چای، قهوه، غذای کودک، ویتامین‌ها و برخی لوازم مثل پوشک و مواد شوینده خواهند بود. این محصولات که توسط شرکت‌های دیگر تولید می‌شوند تحت برندهای خود شرکت آمازون به فروش خواهند رسید.

آمازون عرضه گسترده مواد غذایی را آغاز می‌کند

این اقدام که نوعی تقلید از شرکت‌های کاستکو، والمارت و تارگت محسوب می‌شود از نظر افزایش حاشیه سود به آمازون کمک می‌کند. ظاهرا اولین سری از این مواد با برندهای شرکت آمازون در پایان ماه میلادی جاری صرفا در اختیار مشترکان ویژه آمازون که عضو سرویس Prime این شرکت هستند قرار می‌گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج