۳۲۹۵۷۱
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

mPiano، پیانویی با طراحی پورشه

دنیای تکنولوژی به طور دائم در حال پیشرفت‌ است و هر روز شاهد محصولات مختلف و گاها عجیب و جذابی در این حوزه هستیم. اما اگر فناوری‌های جدید با محصولی چون پیانو ترکیب شوند چه خواهد شد؟

zoomit.ir - مجتبی بوالحسنی: دنیای تکنولوژی به طور دائم در حال پیشرفت‌ است و هر روز شاهد محصولات مختلف و گاها عجیب و جذابی در این حوزه هستیم. اما اگر فناوری‌های جدید با محصولی چون پیانو ترکیب شوند چه خواهد شد؟ mPiano حاصل چنین ترکیبی است که با تازگی توسط دو کمپانی آلفا پیانو و پورشه دیزاین تولید شده است.

mPiano، پیانویی با طراحی پورشه

کمپانی آلفاپیانو با همکاری شرکت Porsche Design پیانو‌ جدیدی به نام mPiano را تولید کرده که واقعا یک محصول خیره‌کننده و زیبا است که حاصل ترکیب تکنولوژی و طراحی نوین محسوب می‌شود. یک فعال‌کننده در زیر هر کلید قرار داده شده که به کاربر امکان می‌دهد تا مقاومت و شیب هر کلید را با استفاده از یک اپلیکیشن و از طریق آیپد، تنظیم کند. شما حتی می‌توانید نوع صدایی که از هر کدام از کلیدهای دستگاه می‌شنوید را همانند یک پیانو بزرگ کلاسیک یا یک ارگ و حتی ترکیبی از این دو تعیین کنید.

با فشردن هر کلید یک لرزش آرام را در زیر انگشت خود حس خواهید کرد و می‌توان میزان بلندی صدای هر کلید را نیز تعیین کرد. اگرچه هنوز در مورد قیمت mPiano هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست، اما این محصول قطعا ارزان‌قیمت نخواهد بود؛ چراکه پیانوی قبلی تولید شده توسط Porsche Design با قیمت ۲۷۲۶۹۹ دلار به فروش می‌رسد، ولی خوشبختانه به نظر می‌رسد که mPiano چنین قیمت بالایی نداشته باشد. جالب است بدانید لیدی گاگا مدتی قبل یک عدد از این پیانو را پیش‌خرید کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا زیباست ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج