۳۳۰۰۰۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

خلق موزه‌ای مینیاتوری از زندگی روزمره

گالری «پلتفرم ٢٨» در آستانه‌ی برگزاری کارگاهی جدید با عنوان «مجموعه‌ای از تهران: دیدگاهی چندگانه به تصویری شهری» است.

خبرگزاری ایسنا: گالری «پلتفرم ٢٨» در آستانه‌ی برگزاری کارگاهی جدید با عنوان «مجموعه‌ای از تهران: دیدگاهی چندگانه به تصویری شهری» است.

این کارگاه یک هفته‌ای است و سعی دارد موزه‌ای مینیاتوری از زندگی روزمره در تهران را از طریق جمع‌آوری اشیا از سطح شهر و به دور از تصمیم‌گیری‌های کلان نهادهای اداری خلق کند. اشیای جمع‌آوری‌شده در ١٢ ویترین از پیش ساخته‌شده نمایش داده می‌شوند تا بازگوکننده‌ی شخصیت شهری محله‌ای باشند که به آن تعلق داشته‌اند. هر ویترین داستانی دارد و نمادی از چهره‌ی پر جنب و جوش زندگی روزانه در تهران است.

در این کارگاه، ١٢ شرکت‌کننده در زمینه‌های متفاوت دور هم جمع می‌شوند تا در پایان کارگاه، ١٢ اثر را در «پلتفرم ٢٨» به‌نمایش بگذارند. این کارگاه توسط دو طراح آلمانی «کارلوتا ورنر» و «موریتز والتر» تنظیم و اداره خواهد شد.

کارلوتا ورنر طراح اشیای کاربردی بوده و گستره‌ی فعالیت‌هایش متمرکز بر طراحی نمایشگاه‌ها و طراحی‌های پایدار در کشور‌های در حال توسعه یا توسعه‌نیافته است. از کارهای او می‌توان به «موزه معصومیت» اورهان پاموک در استانبول یا طراحی اجاق‌های آفریقایی نام برد که در سطوح بین‌المللی جوایز متعددی را از آن خود کرده است. موریتز والتر نیز معماری است که حوزه‌ی فعالیتش متمرکز بر طراحی بناهای عمومی در بافت موجود شهری است. او به‌تازگی بازسازی موزه‌هایی را مانند دیشتورهالن در هامبورگ به پایان رسانده است.

هر دو طراح به سوژه‌ی موزه و فن جمع‌آوری اشیا به‌عنوان امری فرهنگی علاقه‌مند هستند. این دو به‌تازگی کارگاهی را با عنوان «مجموعه‌ای از مسقط» در دانشگاه «جرمن تکنیکال» مسقط به اجرا گذاشتند. کارگاه تهران، دنباله‌ای است از تحقیق این دو در کشورهای خاورمیانه.

این کارگاه ۴ تا ۱۱ خردادماه در گالری «پلتفرم ٢٨» به نشانی میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، بعد از تقاطع سمیه، کوچه بور بور، خیابان خاقانی، نبش بن‌بست روشن‌منش، شماره ۲۸ برگزار می‌شود. هزینه‌ی کارگاه ۳۰۰ هزار تومان است. علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه می‌توانند با شماره ۰۹۳۵۶۰۴۰۰۵۵ تماس بگیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج