۳۳۰۰۳۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رونمایی از گوشی‌های جدید لنوو +عکس

همان‌طور که از چند روز پیش مشخص شده بود، شرکت لنوو امروز گوشی‌های جدید موتورولا را معرفی کرد. البته در روزهای گذشته خبرهای مختلفی از این گوشی‌ها منتشر شده بود و تقریبا می‌دانستیم این محصولات چه سخت افزاری دارند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: همان‌طور که از چند روز پیش مشخص شده بود، شرکت لنوو امروز گوشی‌های جدید موتورولا را معرفی کرد. البته در روزهای گذشته خبرهای مختلفی از این گوشی‌ها منتشر شده بود و تقریبا می‌دانستیم این محصولات چه سخت افزاری دارند.

رونمایی از گوشی‌های جدید لنوو +عکس

اولین گوشی که Moto G۴ نام دارد، از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل با تراکم پیکسلی ۴۰۱ppi بهره می‌برد. این صفحه نمایش به یک لایه‌ی محافظ Gorilla Glass ۳ هم مجهز شده تا ضربه به آن آسیب وارد نکند.

رونمایی از گوشی‌های جدید لنوو +عکس

یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به همراه فوکوس خودکار و فلش LED در پشت و یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی برای این تلفن همراه هوشمند در نظر گرفته شده است. البته دوربین پشت این گوشی توانایی فیلم‌برداری با کیفیت ۴K را هم دارد.

این گوشی از تراشه‌ی اسنپ دراگون ۶۱۷ بهره می‌برد که یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno ۴۰۵ را در خودش قرار داده است. گوشی Moto G۴ از دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد و یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد.

رونمایی از گوشی‌های جدید لنوو +عکس

محصول بعدی مدل برزگ‌تر گوشی Moto G۴ است که Moto G۴ Plus نام دارد. این گوشی مانند مدل قبلی از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت Full HD بهره می‌برد. این صفحه نمایش هم به لایه‌ی محافظ Gorilla Glass ۳‌ مجهز شده است.

یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی به همراه یک دوربین پشت ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم F/۲.۰ روی این گوشی قرار گرفته است. دوربین پشت این محصول به فوکوس خودکار لیزری مجهز شده. با Moto G۴ Plus هم می‌توان فیلم‌های ۴K ضبط کرد. تراشه‌ی اسنپ دراگون ۶۱۷، پردازنده‌ی گرافیکی Adreno ۴۰۵ ، سه گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم از دیگر مشخصات سخت افزاری این تلفن همراه هوشمند به حساب می‌آیند. البته گوشی Moto G۴ Plus یک مدل با ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم دارد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های Moto G۴ Plus در مقایسه با مدل معمولی داشتن سنسور تشخیص اثر انگشت است.

رونمایی از گوشی‌های جدید لنوو +عکس

رونمایی از گوشی‌های جدید لنوو +عکس

لنوو اعلام کرد که این دو تلفن همراه هوشمند یک مدل دو سیم‌کارت هم خواهند داشت و از شبکه‌های ۳G و ۴G پشتیبانی می‌کنند. این گوشی‌ها از تکنولوژی شارژ سریع بهره می‌برند که به وسیله‌ی آن می‌توان در کمتر از ۱۵ دقیقه شارژ، شش ساعت با گوشی کار کرد. دو گوشی موتو جی ۴ و موتو جی پلاس از ماه آینده با اندروید ۶.۰.۱ راهی بازار می‌شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج