۳۳۰۰۴۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مشکل ۹.۳.۲ IOS در آیپد‌ پروهای ۹.۷ اینچی

بسیاری از کاربران آی‌پد پروهای ۹.۷ اینچی اپل گزارش داده‌اند که پس از نصب به‌روزرسانی آی او اس ۹.۳.۲ بر روی سیستم خود، آن دچار بریک شده است و عملاً غیر استفاده شده است.

وب‌سایت گجت نیوز - معین کریمی: بسیاری از کاربران آی‌پد پروهای ۹.۷ اینچی اپل گزارش داده‌اند که پس از نصب به‌روزرسانی آی او اس ۹.۳.۲ بر روی سیستم خود، آن دچار بریک شده است و عملاً غیر استفاده شده است. اپل هنوز عکس‌العملی به این موضوع نشان نداده است اما کاربران می‌توانند از طریق آیتونز به نسخه قبلی بازگشته تا از شر این مشکل خلاص شوند.

به نظر می‌رسد که این روز‌ها اپل با هر بار انتشار به‌روزرسانی‌های جدید برای محصولات خود به مشکلات جدیدی برمی‌خورد. به‌عنوان مثال می‌تواند به انتشار به‌روزرسانی OS X ۱۰.۱۱.۴ اشاره کرد که در نتیجه آن بسیاری از دارندگان مک بوک‌ها گزارش داده بودند سیستم آن‌ها فریز شده است. اینک نیز نوبت به به‌روزرسانی آی او اس ۹.۳.۲ رسیده تا برای آی‌پد پرو‌های ۹.۷ اینچی اپل مشکل‌ساز شده و آن‌ها را بریک کند.

مشکل 9.3.2 IOS در آیپد‌ پروهای 9.7 اینچی

با توجه به گزارش‌های مختلفی که از سوی کاربران منتشر شده، بسیاری از دارندگان آیپد پرو‌ ۹.۷ اینچی اپل پس از نصب به‌روزرسانی آی او اس ۹.۳.۲ تجربه بریک شدن دستگاهشان را به دست می‌آورند. آن‌ها بر روی صفحه نمایش خود با پیغامی مبنی بر Error ۵۶ مواجه می‌شوند که در واقع آن‌ها را وادار به وصل شدن به آیتونز می‌کند.

به همین ترتیب کاربران زیادی گزارش داده‌اند که دیگر دستگاه آن‌ها کار نمی‌کند و بدون استفاده شده است. با توجه به این پیغام Error ۵۶، این قضیه یک مشکل سخت افزاری بوده و به کاربران توصیه می‌شود با نصب آخرین نسخه از برنامه آیتونز بر روی کامپیوتر خود اقدام به بازیابی نسخه گذشته آی او اس نمایند.

مشکل 9.3.2 IOS در آیپد‌ پروهای 9.7 اینچی

بدیهی است که این قضیه گریبان تمامی کاربران اپل را نگرفته است؛ اما گزارش‌های زیادی از سرتاسر جهان در وب‌سایت‌های مختلف منتشر شده است که نشان دهنده گسترده بودن این مشکل است. این بدین معنی است که شاید اپل تمامی جوانب را برای ارسال به‌روزرسانی آی او اس ۹.۳.۲ در نظر نگرفته است و در آینده‌ای نزدیک شاهد ارسال به‌روزرسانی مکمل دیگری برای رفع این مشکل به وجود آمده خواهیم بود.
این نخستین باری نیست که به‌روزرسانی‌های اپل برای آیفون‌ها دردسرساز می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج