جاباما
۳۳۰۱۶۰
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

مراسم سوگند برای تعیین سرنوشت متهم

مردی که به اتهام قتل خواهرزاده‌اش نزدیک به دو سال است در زندان به سر می‌برد، به دستور قاضی دادگاه تا زمان برگزاری مراسم قسامه - سوگند - با قرار وثیقه‌ای سنگین از زندان آزاد خواهد شد.

روزنامه ایران: مردی که به اتهام قتل خواهرزاده‌اش نزدیک به دو سال است در زندان به سر می‌برد، به دستور قاضی دادگاه تا زمان برگزاری مراسم قسامه - سوگند - با قرار وثیقه‌ای سنگین از زندان آزاد خواهد شد.

شهریور سال ۹۳ در پی یک جدال خانوادگی و سنگ‌پرانی در یکی از خیابان‌های شهرری پسر ۱۷ ساله‌ای به نام مجید جان سپرد.

این در حالی بود که مادر مجید، برادر ۴۳ ساله‌اش محمد را عامل قتل این نوجوان معرفی کرد و او نیز به اتهام شرکت در قتل بازداشت شد.

محمد در بازجویی گفت: مادرم زندگی فقیرانه‌ای داشت. او در زمان حیاتش وصیت کرده بود بعد از مرگش اسباب و اثاث خانه‌اش را وقف کنیم. وقتی به خانه مادرم رفتم تا به وصیتش عمل کنم، خواهرم مانع شد و گفت اثاثیه متعلق به اوست.

آن شب خواهرم به همراه پسرهایش به در خانه‌مان آمدند و شیشه‌های پنجره را شکستند. وقتی از خانه بیرون آمدم، متوجه شدم خواهرزاده‌ام مجید با برادرم گلاویز شده‌اند. عده‌ای هم به طرف یکدیگر سنگ پرتاب می‌کردند. من هم سنگی پرتاب کردم اما می‌دانم که با سر مجید برخورد نکرد. باور کنید من قاتل نیستم.

در پایان دادرسی سه قاضی عالی‌رتبه با هم وارد شور شدند و تصمیم گرفتند برای اثبات این جنایت مراسم قسامه برگزار شود.

صبح دیروز متهم به قتل برای انجام مراسم در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران حضور یافت اما به دلیل اینکه اولیای دم نتوانستند ۵۰ نفر را برای مراسم قسامه با خود به دادگاه بیاورند تا شهادت دهند که محمد قاتل است، دادگاه به وقت دیگری موکول شد.

اما بنا به تصمیم قاضی قرار است متهم به قتل با سپردن وثیقه سنگین تا زمان برگزاری مراسم قسامه که سه ماه دیگر انجام می‌شود، از زندان آزاد شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رادین

      عجب قانونی پنجاه نفر از کجا بیارن که قسم بخورن این با سنگی که پرت کرده باعث قتل شده کلا بگید میخواید آزادش کنید
      کل کوچه ما پنجاه نفر نداره

      پاسخ ها

      • محمد حسین

        حرف الکی نزن .... پس قاضی باید چیکار کنه طرف رو اعدام کنه ؟؟ وقتی متهم منکر قتله ، هیچ شاهدی هم وجود نداره ، مدرکی هم دال بر پرتاب سنگ و قاتل بودن متهم نیست پس قاضی باید چیکار کنه ؟ پس اگر یکنفر تو خیابون یقه تو رو گرفت گفت این برادرمو کشته باید تو رو گرفت و اعدامت کرد ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج