۳۳۰۱۶۴
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

۵۰ مکان در دنیا که نگران‌کننده هستند (۳)

شاید بهتر بود نامش را می‌گذاشتیم: “۵۰ مکان در دنیا که واقعا ترسناک هستند!” اما چه می‌شود اگر کمی شجاعانه‌تر برخورد کنیم و نامشان را ترسناک نگذاریم؟ زمین جاییست پر از عجایب و زیبایی‌هایی که برخی از آنان تکان‌دهنده هستند.

وبسایت ترنجی - سحر حاصلي: شاید بهتر بود نامش را می‌گذاشتیم: "۵۰ مکان در دنیا که واقعا ترسناک هستند!" اما چه می‌شود اگر کمی شجاعانه‌تر برخورد کنیم و نامشان را ترسناک نگذاریم؟ زمین جاییست پر از عجایب و زیبایی‌هایی که برخی از آنان تکان‌دهنده هستند. اما این منزل بزرگ هرچقدر هم وهم‌آور باشد، خانه ماست و جاییست که در آن آرامش گرفته‌ایم. کره‌ای به مساحتی بزرگ که از کوه و دشت و دریا و خشکی و انواع حیوان و پرنده و انسان پر شده است.

در این دسته از مطالب ادامه‌دار قرار است به ۵۰ مکان در دنیا که اسراری مرموزانه در دل خود نهفته دارند، سربزنیم و کمی خانه‌ی بزرگ خودمان را بهتر بشناسیم. با ترنجی همراه باشید!

این مجموعه‌ی بلند قرار است شامل ۱۰ شماره باشد و در هر کدام به معرفی ۵ مکان بپردازیم. برخی از آنان را قبلا هم در "مطلب ساعت ۲۴" دیده بودید با این حال تکرار کردنشان به هیچ وجه خالی از لطف نیست. این مجموعه به نمایندگی از نسخه‌های قدیمی‌تر "مطلب ساعت ۲۴" قرار است در شب‌های آتی به صورت نسبتا مکرر خدمت شما عرضه بشود. شاید بعد از مدت‌ها، تولد جدیدی در مجموعه‌های بلندتر، خاطرات زیبایی را برایمان زنده کند. باشد که این نقطه‌ی آغاز با استقبال زیبای شما همراه بشود!

در ادامه به ۵ مکان سوم لیست سری می‌زنیم تا آن‌ها را بیشتر بشناسیم:

۱۱. Blood Falls: آبشارهای خونی

50 مکان در دنیا که نگران‌کننده هستند (3)

آبشاری به رنگ قرمز که همچون خون درخشندگی چشم‌نواز دارد. تصور کنید زمانی که در دل کوه‌های سپید، آبشاری روان از خون جاری باشد! همچون فیلم‌های ترسناک، هیجان‌انگیز و جذاب به نظر می‌رسد. اما در کمال تاسف باید گفت که راز این سرخی، چیزی نیست جز وجود مقدار زیادی از آهن. به این ترتیب هیچ افسانه‌ای در مورد آبشار خونی واقع در قطب جنوب وجود نداشته و همه چیز کاملا واضح و روشن است.


12. Crooked Forest: جنگل کج

50 مکان در دنیا که نگران‌کننده هستند (3)

لهستان خانه‌ی این درختان اسرارآمیز است. واقعا جالب است که چطور این درخت‌ها به این صورت در آمده‌اند. این را به خاطر داشته باشید که برای ترسناک بودن نیازی نیست حتما چیز ترسناکی داشته باشید، بلکه همین قدر که غیرمعمول و بی‌نظیر به نظر برسید، کافی است. نمونه‌ای روشن از این جمله، همین جنگل لهستانی است.


13. Hodge Close Quarry: معدن Hodge Close

50 مکان در دنیا که نگران‌کننده هستند (3)

تخته سنگی بزرگ، چاله‌ای بزرگ، شیبی تند و مکانی متروکه که با آب پر شده است. غواصان زیادی جهت کاوش و جستجوهای علمی به این منطقه سفر می‌کنند. آنان تصاویری گاها وهم‌آور تهیه می‌کنند و حتی دیده شده که جمجمه‌ی انسان در این حوالی افتاده بوده است! همان طور که گفته شد برای نگران کننده بودن کافیست کمی غیرطبیعی به نظر بیایید و بس! حال آن که این چشم‌انداز، طبیعتی بکر را نیز درون خود جای داده است.


14. Sedlec Ossuary

50 مکان در دنیا که نگران‌کننده هستند (3)

و باز هم کلیسایی مملو از استخوان‌ها و جمجه‌ی انسان که به عنوان وسایل تزیینی در جای جای آن قرار داده شده‌اند. با سفر به جمهوری چک می‌توانید این عجیب کلیسا را از نزدیک تماشا کنید. همچنین اگر از زمره‌ی افراد با دقت باشید، تا اکنون متوجه شده‌اید که قبلا هم در مطلب ساعت ۲۴ این کلیسا را به شما معرفی کرده‌ بودیم…


15. Caves of Phang Nga

50 مکان در دنیا که نگران‌کننده هستند (3)

دیگر نوبتی هم باشد، نوبت به تایلند زیبا رسیده است! کشوری که زیبایی‌های ذاتی بسیاری دارد اما چندان توجه خاصی به آن نمی‌شود. این عکس نمایی از غاری ترسناک است در این کشور که تعداد بی‌شماری از خفاش‌های آویزان از سقف را نشان می‌دهد. انعکاس چشمان درشت و براقشان را می‌توانید در تصویر به خوبی مشاهده کنید! حتما از فیلم‌های ترسناک به خاطر دارید که این موجودات کوچک بامزه تا چقدر می‌توانند خشن باشند؛ اما آیا در دنیای واقعی هم این ریز پرندگان همین رفتار را دارند؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج