۳۳۰۳۵۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

درخواست اکران «اذان تا اذان» در رمضان ۹۵

بعد از پایان جلسه امروز شورای صنفی نمایش، غلامرضا فرجی سخنگوی این شورا، درباره طرح اکران «اذان تا اذان» در ماه رمضان امسال توضیحاتی را به ما داد. ا

وب‌سایت آی سینما: بعد از پایان جلسه امروز شورای صنفی نمایش، غلامرضا فرجی سخنگوی این شورا، درباره طرح اکران «اذان تا اذان» در ماه رمضان امسال توضیحاتی را به ما داد. او همچنین در خصوص مشخص شدن جایگزین فیلم «اژدها وارد می‌شود» در سرگروه زندگی هم به ما می‌گوید که این سینما تا هفته آینده فرصت دارد که قرداد فیلم بعدی خود را به شورای صنفی نمایش ارائه کند.


درخواست اکران «اذان تا اذان» در رمضان 95

با اتمام جلسه هفتگی شورای صنفی نمایش، مشخص شد پس از اتمام نمایش «رسوایی۲» در سینماهای سراسر کشور، فیلم «زاپاس» برزو نیک‌نژاد جایگزین آخرین ساخته مسعود ده نمکی در گروه سینمایی استقلال خواهد شد. از سوی دیگر فرجی هفته گذشته اعلام کرده بود که برخی از سرگروه‌ها تنها تا هفته آینده (امروز) مهلت دارند که قرارداد فیلم‌های خود را در شورای صنفی نمایش به ثبت برسانند. با مشخص شدن فیلم سرگروه استقلال در این هفته، تنها سرگروه سینمایی زندگی که این روزها «اژدها وارد می‌شود» را در اکران دارد، فیلم جایگزین خود را معرفی نکرده است. فرجی در ارتباط با این موضوع به ما می‌گوید « فیلم «ننه نقلی» از هفته آینده به سرگروهی سینما ماندانا به روی پرده خواهد رفت و «عادت نمی کنیم» هم بعد از « خنده‌های آتوسا» به سر گروهی «اریکه ایرانیان» به نمایش درخواهد آمد. اما هنوز سرگروه سینمایی «زندگی» که این روزها «اژدها وارد می‌شود» را در اکران دارد، فیلم جایگزین خود را معرفی نکرده است و می‌بایست تا هفته آینده مشخص کند که چه فیلم را جایگزین «اژدها وارد می‌شود» خواهد کرد.»

با نزدیک شدن به ماه رمضان، اغلب سینما دوستان منتظر هستند که ببینند آیا امسال هم، مانند چند سال‌ گذشته طرح اکران «اذان تا اذان» به اجرا درخواهد آمد یا خیر. این طرح موافقان و مخالفینی دارند. اغلب موافقان این طرح سینمادارن، پخش کنندگان و صاحبان فیلم‌ها هستند که معتقدند در این طرح، فروش فیلم‌ها بالا می‌رود و باعث رونق سینمای ایران خواهد شد. از سوی دیگر برخی مخالفان این طرح‌هم می‌گویند که اکران فیلم‌های سینمایی تا پاسی از نیمه شب باعث می‌شود که مردم نتواند فرایض دینی خود نظیر نماز و روزه را در این ماه به جا بیاورند. در ارتباط با این موضوع از فرجی پرسیدیم که آیا مانند چند سال گذشته، طرح اکران «اذان تا اذان» در ماه رمضان امسال هم به اجرا درخواهد یا خیر، که او در جواب گفت « معاونت سینمایی در خواست خود را به صورت کتبی برای اجرای طرح اکران «اذان تا اذان» به نیروی انتظامی فرستاده است و اکنون ما منتظر تاییدیه ناجا هستیم. البته به نظر می‌رسد مانند سال‌های گذشته این طرح با موافقت پلیس همراه شود و ما بتوانیم تا پاسی از شب فیلم‌های سینمایی را در سالن‌ها به نمایش درآوریم. اتفاقا این بحث در جلسه دیروز شورای صنفی نمایش مطرح شد و ما منتظر نظر نیروی انتظامی هستیم تا بتوانیم ساز این طرح را برای ماه رمضان امسال طراحی کنیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج