۳۳۰۵۴۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اولین روبات وکیل استخدام شد

اولین وکیل روباتیک جهان که از فناوری ابررایانه واتسون آی‌بی‌ام بهره می‌برد، اولین پرونده خود را به تازگی در دست گرفته‌است، البته این به آن معنی نیست که به این زودی‌ها پای روبات‌ها به دادگاه‌های قضایی باز شود.

همشهری آنلاین: اولین وکیل روباتیک جهان که از فناوری ابررایانه واتسون آی‌بی‌ام بهره می‌برد، اولین پرونده خود را به تازگی در دست گرفته‌است، البته این به آن معنی نیست که به این زودی‌ها پای روبات‌ها به دادگاه‌های قضایی باز شود.

براساس گزارش گيزمودو، شركت حقوقي Baker & Hostetler مي‌گويد از وكيل هوش مصنوعي به نام راس به عنوان منبعي براي كمك به ۵۰ وكيلش در بخش پرونده‌هاي مالي و ورشكستگي استفاده خواهد‌كرد.

راس در اصل يك ابزار تحقيقاتي پيشرفته‌است. مي‌تواند براي پاسخ دادن درباره پرونده‌هاي موجود يا راهنمايي كاربران قوانين موجود را خوانده و استنتاج كند. توانايي فراگيري ماشيني اين روبات به او در بهبود پاسخ‌هايش كمك مي‌كند و علاوه بر اين ديگر وكلا را درباره قوانين جديد به روز نگه‌ مي‌دارد.

راس مي‌تواند براي وكلايي كه براي انجام مسئوليت خود به دانش بالاي ادبيات نياز دارند، زمان بخرد تا به جاي خواندن دقيق جزئيات هر پرونده، اطلاعات مورد نيازشان را از راس بپرسند تا زمان بيشتري براي تحليل جزئيات پيچيده در پرونده‌ها و قوانين در اختيار داشته‌باشند.

Baker & Hostetler يكي از بزرگترين شركت‌هاي حقوقي در جهان به شمار مي‌رود كه بيش از ۹۰۰ وكيل در آن مشغول به كارند. اندرو آرودا مدير اجرايي پروژه هوش راس مي‌گويد ديگر شركت‌هاي حقوقي نيز براي استفاده از اين روبات قرارداد‌هايي را به امضا رسانده‌اند.

آرود تصميم دارد قابليت‌هاي راس را به فراتر از پرونده‌هاي مالي و ورشكستگي بسط دهد تا اين روبات وكيل بتواند پرونده‌هاي استخدامي، جنايي، مالياتي و حقوق مالكيت معنوي را نيز پوشش دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج