جاباما
۳۳۰۵۹۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

«رسوایی» رکورد خودش را می شکند؟

فروش مناسب فیلم «رسوایی ۲» در کنار گرم نگاه داشتن تنور گیشه، این امید را هم در دل علاقه مندان به سینما بوجود آورده که بلیت فروشی های حیرت انگیز «من سالوادور نیستم» و در رده های بعدی «۵۰ کیلو آلبالو» و «کوچه بی نام» یک اتفاق گذرا و مقطعی نبوده است.

روزنامه بانی فیلم : فروش مناسب فیلم «رسوایی ۲» در کنار گرم نگاه داشتن تنور گیشه، این امید را هم در دل علاقه مندان به سینما بوجود آورده که بلیت فروشی های حیرت انگیز «من سالوادور نیستم» و در رده های بعدی «۵۰ کیلو آلبالو» و «کوچه بی نام» یک اتفاق گذرا و مقطعی نبوده است.

«رسوایی» رکورد خودش را می شکند؟

ساخته اخیر مسعود ده نمکی هر چند، سال گذشته در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر به کاندیداتوری در رشته بهترین جلوه های ویژه بصری اکتفا کرد، اما حالا در اکران عمومی مورد استقبال سینماروها واقع شده است. «رسوایی ۲» دیشب هم ۳۰ میلیون تومان فروخت تا رقم فروش خود را پس از ۱۲ روز به ۵۶۵ میلیون تومان برساند. این فیلم که در گروه استقلال اکران شده، ۲۵ سینما را در اختیار دارد. ده نمکی البته در کنار «۵۰ کیلو آلبالو» که آخرین نفس های خود را روی پرده می زند و تاکنون حدود ۱۱ میلیارد فروخته، یک رقیب جدی کمدی هم دارد.

فیلم «یک دزدی عاشقانه» امیرشهاب رضویان که همزمان با «رسوایی ۲» استارت زده، با سه سینما کمتر از آن حدود ۳۱۷ میلیون تومان در کمتر از دو هفته فروخته است. ده نمکی با این دست رقابت ها زمان اکران غریبه نیست. سال ۹۲ نیز زمانی که «رسوایی ۱» روی پرده رفت، «هیس دخترها فریاد نمی زنند» به عنوان اثری پر سر و صدا و جذاب در ژانری متفاوت همزمان با «رسوایی» به نمایش درآمد و خوب هم فروخت.

«رسوایی ۱» سه سال پیش به فروش شش میلیاردی دست یافت. هر چند ده نمکی پیشتر با فیلم «اخراجی های ۲» گیشه ای داغ (۸/۵میلیارد تومان) را تجربه کرده بود، اما فروش شش میلیارد هم برای «رسوایی ۱» رقمی قابل توجه بود. حالا با این سیر صعودی فروش «رسوایی ۲»، آن هم در فصلی که موسم امتحانات دانش آموزان است و خیلی ها را از سینما دور نگه داشته، اگر اتفاق غیرمترقبه ای نیفتد، قطعاً ده نمکی رکورد نسخه اول فیلم جدید خود را هم خواهد شکست.

احتمال وقوع زلزله در تهران به عنوان یکی از حوادث بارها متذکر شده توسط مراجع و نهادهای ذیربط به عنوان سوژه محوری فیلم و جلوه های ویژه بصری چشمگیر آن، یکی از علل فروش قابل توجه «رسوایی ۲» عنوان می شود.

استقبال دانشجویان از فیلم جدید ده نمکی

هفته گذشته فیلم سینمایی «رسوایی ۲» قرار بود در دانشگاه صنعتی شریف به نمایش درآید که به دلیل خرابی دستگاه، اکران فیلم به روز ۲۶ اردیبهشت ماه موکول شد. از این فضا برخی از رسانه ها بهره برده و بدون توجه به خرابی دستگاه نمایش، علت عدم نمایش فیلم «رسوایی ۲» را اقبال از فیلم «اژدها وارد می شود» عنوان کردند تا فضای رسانه ای را دوقطبی کنند.

فیلم «رسوایی ۲» همانگونه که پیش بینی می شد در دانشگاه ها با اقبال مواجه شد این فیلم در دانشگاه صنعتی شریف و تربیت مدرس در روز ۲۶ اردیبهشت ماه به نمایش در آمد و در هر دو دانشگاه با اقبال گسترده ای از سوی مخاطب مواجه شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج