۳۳۰۶۱۰
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

نسل جدید جت های شخصی +عکس

Embraer یک شرکت برزیلی است که اعتقاد دارد: "ما باید بتوانیم رویاها و هیجانات مشتریان مان را محقق کنیم. اغلب خیلی از آن ها پذیرفته نمی شود چون فکر می کنند ایمنی به خطر می افتد.”

وب‌سایت برسام: پرواز؛ آرزوی دیرین بشر که به کمک برادران رایت بالاخره میسر شد. اما از آن روز به بعد، علاوه بر قدرت و سرعت، تمایل به چاشنی زیبایی شناسی در پرواز هم، همیشه وجود داشته و دارد. مثلا افرادی که ترجیح می دهند، تا جت های گران قیمت ۵۳ میلیون دلاری با پنجره هایی بزرگ به اندازه درب خانه را سوار شوند!

نسل جدید جت های شخصی +عکس

Embraer یک شرکت برزیلی است که اعتقاد دارد: "ما باید بتوانیم رویاها و هیجانات مشتریان مان را محقق کنیم. اغلب خیلی از آن ها پذیرفته نمی شود چون فکر می کنند ایمنی به خطر می افتد."

این شرکت، تیم خود را هماهنگ کرده تا هم یک جت تجاری-اختصاصی بسیار زیبا و خوش طرح بسازند. همچنین سیستم حمام دونفره ای را برای این هواپیما طراحی کرده که پنجره های آن مانند درب و تنها از جنس شیشه است تا از نور کاملا طبیعی برخوردار باشد.

علاوه بر این، آن ها بلافاصله شروع به طرح ریزی یک هواپیما با کف کاملا شیشه ای کردند. آن ها این هواپیما را، همانند مشتری فرضی ژاپنی که ساخت این هواپیما را درخواست کرده بود، Airship Kyoto نامیدند.

Lineage ۱۰۰۰ این هواپیمای گران قیمت برزیلی، نمونه ای مدرن از مدل ERJ-۱۴۵ است که در سال ۱۹۹۰ برای گارد ساحلی بزریل طراحی شده بود. این هواپیما ابعادی کوچک دارد که البته بی علت هم نیست؛ آن ها به خاطر صرفه جویی در مصرف سوخت این کار را انجام دادند. علاوه بر این از لحاظ استاندارد سازی، آن پنجره ها را مماس با بال ها قرار دادند، زیرا از لحاظ علم آیرودینامیک در این بخش فشار زیادی بر روی بدنه و بال است که تا دم هواپیما امتداد می یابد و عملا بر روی شیشه فشاری وارد نخواهد شد.

نسل جدید جت های شخصی +عکس

همچنین طراحی چند لایه پنجره، هم آن را زیباتر نموده و هم به دارنده آن اجازه می دهد تا نور آن را هر جور مایل است تنظیم کند.

این جت شخصی به گونه ای طراحی شده تا هم از لحاظ تجاری عملکرد بالایی داشته باشد و هم پایداری خود را حفظ کند.

پیشرفت تکنولوژی در یک بخش، موجب توسعه علم در تمامی عرصه ها می شود. چه بسا از این پس حتی با نشستن در صندلی میانی هواپیما نیز بتوانیم چشم اندازی زیبا از آسمان و ابر ها داشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جعفررضایی مقدم

      دردنیایی زندگی میکنیم که بااین همه پیشرفت تکنولوژی خیلی ها دارندوجتهای انچنانی سوار میشوند مادرایران داریم که بعضی ها قوه خریددمپای برای بچه هایشان نیستند

    • کارگر

      اقا زاده ها معطل نکنید تا تمام نشده سفارش بدید با بابا جون برین اورنج کانتری آب وهوائی عوض کنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج