۳۳۰۷۳۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سه گوشی HTC در انتظار اندروید ۷

فعلا برای کسانی که گوشی‌های HTC ۱۰، One M۹ و One A۹ داشته باشند. شرکت تایوانی HTC در حساب توییتر رسمی‌اش این موضوع را تایید کرده که این سه گوشی هوشمند با اندروید N به روز رسانی خواهند شد. البته هنوز جدول زمانی دقیقی برای این بروزرسانی اعلام نشده است.

zoomit.ir - اسماعیل دلخموش: روز گذشته کنفرانس سالانه توسعه‌دهنده‌گان گوگل (Google I/O) آغاز شد و بخشی از این کنفرانس هم به صحبت درباره اندروید N گذشت. جدای بحث درباره قابلیت‌های این نسخه جدید اندروید سازگاری با واقعیت مجازی، صفحه‌نمایش حساس به فشار، سرعت بیشتر (۷۵ درصد بیش از نسخه‌های قبلی)،گرافیک بهتر و منوی چند وظیفه‌ای بخشی از قابلیت‌های جدید این نسخه هستند.

سه گوشی HTC در انتظار اندروید 7

گوگل نسخه بتای اندروید N را منتشر کرده و گفته است که نسخه نهایی این اندروید جدید بر روی گوشی‌های نکسوس در تابستان امسال قابل دسترسی است. حال ممکن است این سوال برایتان ایجاد شود که گوشی‌های دیگر چه وضعیتی خواهند داشت و آیا سیستم عامل آنها هم به‌روز خواهند شد و قابلیت استفاده از اندروید جدید را دارند؟

خبر خوب این است که جواب سوال بالا مثبت است البته فعلا برای کسانی که گوشی‌های HTC ۱۰، One M۹ و One A۹ داشته باشند. شرکت تایوانی HTC در حساب توییتر رسمی‌اش این موضوع را تایید کرده که این سه گوشی هوشمند با اندروید N به روز رسانی خواهند شد. البته هنوز جدول زمانی دقیقی برای این بروزرسانی اعلام نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج