۳۳۰۹۵۳
۲ نظر
۵۰۱۴
۲ نظر
۵۰۱۴
پ

تدریس دانشجو معلم‌ ها در مقطع ابتدایی

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۳۰ میلیارد ریال برای هوشمندسازی مدارس هزینه شد، گفت: امسال هم ۷۰۰ میلیارد ریال به تجهیز و هوشمندسازی مدارس اختصاص یافته است.

خبرگزاری ایسنا: معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۳۰ میلیارد ریال برای هوشمندسازی مدارس هزینه شد، گفت: امسال هم ۷۰۰ میلیارد ریال به تجهیز و هوشمندسازی مدارس اختصاص یافته است.

وی اظهار کرد: از سال تحصیلی جدید دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان که شیوه نوین ارزشیابی کیفی توصیفی را فرا گرفته‌اند کلاس‌های درس ابتدایی را اداره می کنند.

وی گفت: ۱۲ هزار و ۴۰۰ دانشجو معلم با فراگیری این شیوه تدریس، دانش آموزان را به صورت مستمر در طول سال ارزیابی و موانع و اختلالات یادگیری را به والدین و کارشناسان آموزشی گزارش می‌کنند .

دیمه‌ور افزود: برای نخستین بار ردیف خاص با موضوع توسعه کمی و کیفی دوره‌های پیش دبستانی با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال در بودجه سال ۹۵ پیش بینی شده است و با بهره برداری از این بودجه طرح انطباق زبان نوآموزان با زبان فارسی و یادگیری موثر در مناطق محروم، مرزی و دوزبانه اجرا خواهد شد.

وی گفت : در سال تحصیلی پیش رو، جمعیت مدارس ابتدایی با افزایش ۶۰ هزار نفری به حدود هفت میلیون و ۵۴۰ هزار نفر افزایش می‌یابد که برای اجرای طرح نوین آموزشی ۳۸۰ هزار معلم در مدارس دولتی و ۴۰ هزار مربی در پیش‌دبستانی‌های بخش خصوصی وظیفه آموزش را برعهده خواهند داشت.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، دو دوره‌ای شدن مقطع ابتدایی را در ۶۰ درصد مدارس با جمعیت بیش از ۲۰۰ نفر از جمله طرح‌های کیفی سازی آموزش و پرورش دانست و افزود: علی‌رغم کمبود ۲۰ هزار کلاس درس در مقطع ابتدایی در دو سال گذشته ۷۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل در مناطق محروم و مرزی جذب تحصیل شده‌اند و پوشش تحصیلی ابتدایی در کشور به ۹۸.۶ درصد رسیده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سلام صاح

      به فکر معیشت معلمان باشید نه تجهیز مدارس تا معلم از نظر فکری راحت نباشه تجهیز بی فایده است

    • اکبر

      کدوم تجهیز تجهیزات پیش پا افتاده وبدرد نخور قدیمی که نه معلم می تونه استفاده کنهنه دانش اموز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج