۳۳۱۰۰۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تاسیس بانک مشترک ایران و سنگاپور

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مناسبات ایران و سنگاپور در حوزه های زیربنایی مانند ساخت هتل و بیمارستان و همچنین در زمینه های گاز، پتروشیمی، مسائل مالی و سرمایه گذاری های مشترک گسترش می یابد.

خبرگزاری ایرنا: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مناسبات ایران و سنگاپور در حوزه های زیربنایی مانند ساخت هتل و بیمارستان و همچنین در زمینه های گاز، پتروشیمی، مسائل مالی و سرمایه گذاری های مشترک گسترش می یابد.

علی ربیعی با اشاره به دستاوردهای سفر به کشور سنگاپور اظهار کرد: معاون نخست وزیر سنگاپور و رییس کل بانک مرکزی ایران اعلام کردند طی بخشنامه صادر شده، هیچ مشکلی برای ارتباطات بانکی بین دو کشور وجود ندارد و بر این اساس خواهان آغاز هرچه سریعتر این روابط شده اند.

به گفته این مقام مسئول، در این سفر نشستی با حضور ۱۵۰ شرکت سنگاپوری برگزار شد که طی آن زمینه های کاری در ایران معرفی و برخی تفاهم های کاری انجام شده است.

وی افزود: تفاهم های انجام شده به طور عمده حول محور مسائل زیربنایی مانند ساخت هتل و بیمارستان و نیز در زمینه های گاز و پتروشیمی، مسائل پولی، مالی و سرمایه گذاری های مشترک (فاینانس) است.

ربیعی خاطر نشان کرد: ملاقات هایی نیز با معاون نخست وزیر سنگاپور، وزیر امور خارجه و وزیر توسعه منابع انسانی (که وزیر کار محسوب می شود) و نیز وزیر صنعت، معدن و تجارت این کشور انجام شده است.

وی تصریح کرد: بر این اساس مقرر شد در مورد صدور ویزا، سنگاپور مساعدت های لازم را انجام دهد تا تجار ایرانی به راحتی به این کشور سفر کنند.

تاسیس بانک مشترک ایران و سنگاپور

محسن جلال پور رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران نیز گفت: بحث ارتباطات بانکی از مهمترین تصمیمات و توافقاتی بود که در این سفر انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: مذاکرات خوبی با مجموعه فعالان و تجار بازرگانی و رییس اتحادیه صنعت و تجارت سنگاپور در زمینه ایجاد یک بانک مشترک بین ایران و سنگاپور صورت گرفت.

این مقام مسئول افزود: انجام مذاکره برای ایجاد شرکت هولدینگ مشترک ویژه صادرات و تولید کالاهای ایرانی در منطقه ای که سنگاپوری ها بازارهای خوبی دارند، دیگر دستاورد این سفر بود.

ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز چهارشنبه گذشته درصدر هیاتی بلندپایه برای سفری سه روزه وارد سنگاپور شد و تاکنون با مدیران چند شرکت بزرگ و وزیران این کشور برای توسعه همکاری های دو جانبه و جذب سرمایه رایزنی کرده است.

طی سه ماه گذشته محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سنگاپور بازدید کردند و «اس.ایسواران» وزیر صنعت و تجارت این کشور جنوب شرق آسیا نیز اسفندماه سال گذشته در صدر یک هیات ۶۷ نفره از ۵۸ شرکت برای توسعه مناسبات با مقامات کشورمان در تهران مذاکره کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج