۳۳۱۰۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

همه بازیکنان ناراضی لیگ برتر

در حالی که هفت هفته تا پایان نیم فصل باقی مانده، بازیکنان زیادی هستند که از شرایط خود ناراضی اند. آنها منتظر باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی لیگ هستند تا بتوانند از تیم هایشان جدا شوند.

همه بازیکنان ناراضی لیگ برتر

تماشا: در حالی که هفت هفته تا پایان نیم فصل باقی مانده، بازیکنان زیادی هستند که از شرایط خود ناراضی اند. آنها منتظر باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی لیگ هستند تا بتوانند از تیم هایشان جدا شوند.

بعضی از این بازیکنان به خاطر نیمکت نشینی قصد جدایی دارند و بارها در مصاحبه هایشان به آن اعتراض کرده اند. بعضی هم آشکارا اعلام کرده اند که حتما در نیم فصل خواهند رفت.

شاید نزدیک شدن به نیم فصل باعث تجدید نظر مربیان شود و برای جلب نظر بعضی از این بازیکنان ناراضی تلاش هایی بکنند اما در صورت ادامه این وضعیت، این تیم ها در حال از دست دادن بعضی از مهره های خود هستند:

سپاهان

محمد باقر صادقی که با امید حضور فیکس از ذوب آهن جدا شد و به سپاهان آمد حالا به نیمکت صدرنشین دوخته شده است. او حتی تهدید کرده که در صورت نیمکت نشینی حتما زردپوشان را ترک خواهد کرد. احمد جمشیدیان هم که امسال در ترکیب اصلی قرار نمی گیرد از شرایط ناراضی است و می خواهد از سپاهان جدا شود. با توجه به علاقه قلعه نویی به سبک بازی او، شایعه رفتن او به استقلال هم مطرح شده است.

همه بازیکنان ناراضی لیگ برتر


تراکتورسازی

این تیم یکی از پرحاشیه ترین سال های خود را پشت سر می گذارد. محسن فروزان که امسال دردسرهای زیادی برای تبریزی ها به وجود آورده در صورتی که در همین چند هفته نتواند جایگاهش را از عقیل اعتمادی پس بگیرد یکی از جدا شده ها خواهد بود.

احسان حاج صفی هم منتظر نیم فصل است تا خدمت سربازی اش تمام شود و به اصفهان برگردد. میلاد فخرالدینی هم دیگر بازیکن ناراضی تراکتور است.دلیل نارضایتی او این است که سال گذشته از مس پول خوبی می گرفت اما کمیته سربازیاب تراکتور معافیتش را باطل کرد و او را به تراکتور آورد. به همین دلیل او هم مثل حاج صفی منتظر تمام شدن دوره خدمتش است.


استقلال

داستان نقل و انتقالات برای استقلال زودتر از دیگر تیم ها شروع شد و فریدون زندی به عنوان اولین جدا شده این تیم به قطر رفت. قلعه نویی باید از بین لیام ردی و توسی، یکی را انتخاب کند. با توجه به مدل بازی هافبک برزیلی و جدایی زندی، توسی انتخاب قلعه نویی خواهد بود و لیام ردی را هم مثل اسمش رد خواهند کرد.


صبا

اگر به مهدی بدرلو بازی نرسد او هم یکی از جداشده ها خواهد بود. ستاره مورد علاقه ویسی به خاطر اعتراض به دستیار گل محمدی نیمکت نشین شده بود اما با آمدن مرفاوی هنوز تکلیفش مشخص نیست. او هم اگر در ترکیب سرمربی جدید صبا نباشد، نیم فصل از صبا خواهد رفت.


پرسپولیس

همه بازیکنان ناراضی لیگ برتر

در تعطیلات تابستانی، شهاب گردان با رد پیشنهاد سپاهان به پرسپولیس آمد اما شرایط به طوری پیش رفت که به نظر می رسد از این انتخاب خود پشیمان است. سپاهانی ها هم بدشان نمی آید گردان را جذب کنند و در صورتی که با وحید طالب لو به توافق نرسند مذاکره برای جذب گردان را شروع خواهند کرد.

علی عسگر هم جنجال های زیادی برای رفتنش به استقلال مطرح شد. بازیکنی که از بازی نکردن خیلی ناراحت است و به دنبال تیمی می گردد که بتواند در آن بازی کند. محمد نوری هم شایعه سپاهانی شدنش مطرح است. اگر شرایط پرسپولیس آرام نشود ممکن است او هم قید این باشگاه پرطرفدار را بزند و به اصفهان برگردد.

همه بازیکنان ناراضی لیگ برتر


مس

شرایط ویژه کرمان چندین بازیکن غیربومی را اذیت کرده است. غلام عنایتی تهدید کرده در صورتی که جو سکوها اینطور باقی بماند قطعا نیم فصل کرمان را ترک خواهد کرد. حسین کاظمی هم که اصلا بازی به او نمی رسد یکی دیگر از جدا شده ها خواهد بود. با توجه به کمبود هافبک دفاعی در پرسپولیس حتی صحبت پرسپولیسی شدن او هم مطرح شده است.


گهر

با اینکه ۲۰ درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده اما گهر همچنان ناراضیان زیادی دارد. محمد پروین و علیرضا محمد از سرشناس ترین ناراضیان این تیم هستند و اگر شرایط تیم همین باشد جدا خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج