جاباما
۳۳۱۰۹۰
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

Allo، رقیب جدید تلگرام و واتس اپ

در میان دنیای پیام‌رسان‌های موبایلی شاید تصور موفقیت یک سرویس جدید دشوار باشد اما گوگل ساعاتی پیش Allo را به عنوان یک پیام‌رسان جدید و هوشمند معرفی کرد.

وب سایت فارنت: در میان دنیای پیام‌رسان‌های موبایلی شاید تصور موفقیت یک سرویس جدید دشوار باشد اما گوگل ساعاتی پیش Allo را به عنوان یک پیام‌رسان جدید و هوشمند معرفی کرد.

Allo، رقیب جدید تلگرام و واتس اپ

این پیام‌رسان که البته قرار نیست جایگزین پیام‌رسان فعلی Hangouts شود از دستیار هوشمند جدید گوگل Assistant بهره می‌برد.

Allo، رقیب جدید تلگرام و واتس اپ

رابط کاربری این پیام‌رسان که قرار است برای اندروید و iOS عرضه شود ساده و تمیز است و با نوآوری‌هایی قصد رقابت با واتس‌اپ و تلگرام را دارد. استیکرهای این پیام‌رسان توسط هنرمندان مختلف از سراسر دنیا تهیه می‌شود و وقتی یک عکس ارسال می‌کنید می‌توانید مستقیماً با انگشت روی آن بنویسید.

Allo، رقیب جدید تلگرام و واتس اپ

همچنین با قابلیت WhisperShout وقتی چیزی می‌نویسید پیش از فشردن دکمه ارسال می‌توانید انگشت خود را روی آن بالا و پایین ببرید تا نوشته بزرگ یا کوچک شود.

Allo، رقیب جدید تلگرام و واتس اپ

اما ویژگی اصلی Allo بهره‌گیری از هوش مصنوعی دستیار گوگل است. شما می‌توانید یک گفتگو با @google ترتیب داده و از آن هر سوالی را بپرسید. به لطف هوش مصنوعی قوی‌تر گوگل روبات گفتگو یا همان chatbot گوگل نسبت به رقبا قوی‌تر بوده و به‌طور مثال می‌تواند از روی چندین شکلک مختلف نام یک فیلم را حدس بزند! اما قدرت اصلی دستیار گوگل در گفتگو با دوستانتان زمانی مشخص می‌شود که Allo می‌تواند در پاسخ به پرسش‌های دوستانتان جواب‌هایی را پیشنهاد داده و همچنین به مراتب با شناخت بیشتر از شما جواب‌های درست را پیش‌بینی کند.

Allo، رقیب جدید تلگرام و واتس اپ

وقتی یکی از طرفین تصویری را ارسال می‌کند دستیار گوگل می‌تواند متوجه شود تصویر مربوط به چه رویدادی است و در صورت فراخوان توسط @google اطلاعات بیشتری را در اختیارتان بگذارد. این اپلیکیشن قرار است از تابستان به اندروید و iOS بیاید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      موفق نمیشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ساز منفی نزن بابا موفق میشه موفق میشه

    • بدون نام

      الان اومده یانه؟؟

    • بدون نام

      بابا خفه کرد خودشو این گوگل از بس سعی کرد رقیبی برای شبکه های اجتماعی بشه و اخر هم نشد. کلا قولهای فناوری هر وقت سعی کردند تو حوزه های هم وارد بشند موفق نبودند. مایکروسافت به شدت روزگاری سعی میکرد موتور جستوگر گوگل رو پشت سر بزاره. گوگل تا امروز در شبکه های اجتماعی چندین پروژه بسیار عظیم داشته که فیسبوک رو پشت سر بزاره. این چندمین پیام رسانشه. البته یه چیزی هم هست که اگه به حقشون راضی باشند فعالیتی نمیکنند و پیشرفتی هم نمیشه

    • shayan

      تلگرام فعلا ک داره فوق العاده عمل میکنه ، بر عکس وایبر ک روزهای اخر افول داشت تلگرام داره روز به روز قوی تر و بهتر میشه ، من ک معتقدم حالا حالا ها تلگرام تو ایران بالا میمونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج