۳۳۱۱۳۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دواین جانسن در لباس «کاراگاه جانسن»

دواین جانسن بازیگر اکشن کار سینما، در نسخه سینمایی «کاراگاه جانسن» بازی می کند. این فیلم به صورت یک مجموعه فیلم دنباله دار تولید خواهد شد.

جام جم آنلاین: دواین جانسن بازیگر اکشن کار سینما، در نسخه سینمایی «کاراگاه جانسن» بازی می کند. این فیلم به صورت یک مجموعه فیلم دنباله دار تولید خواهد شد.

دواین جانسن در لباس «کاراگاه جانسن»

فیلم نامه اقتباسی این اکشن ماجراجویانه و پررمزوراز براساس داستان چند جلدی نوول پرخواننده ای به همین نام ساخته می شود.

رابرت لودلوم جنایی نویس موفق دنیای ادبیات، نویسنده نوول های کاراگاه جانسن است. صنعت سینما قبل از این مجموعه داستان بورن او را تبدیل به فیلم های سینمایی کرده است.

کمپانی یونیورسال تهیه کننده مجموعه فیلم «بورن» با بازی مت دیمون، خشنود از موفقیت بالای مالی این مجموعه اکشن افشاگرانه، حالا به سراغ «کاراگاه جانسن» رفته است.

فیلم نامه اقتباسی قسمت اول این اکشن ماجراجویانه را آکیوا گلدمن و جیمز واندربیلت می نویسند. هنوز کارگردانی برای این فیلم، انتخاب نشده است.

دواین جانسن قهرمان دنیای کشتی کج که با نام راک هم شناخته می شود، در «کاراگاه جانسن» در نقش یک مامور مخفی ظاهر می شود که شرکت خصوصی کاراگاهی خودش را به راه می اندازد.

او در هر قسمت این مجموعه فیلم، قرار است با یک پرونده پیچیده جنایی روبرو شده و به حل آن بپردازد. شنیده می شود در هر قسمت فیلم، یک بازیگر بسیار مشهور در کنار راک بازی خواهد کرد.

کمپانی یونیورسال از سال ۲۰۱۴ به دنبال تولید نسخه سینمایی داستان نوول رابرت لودلوم بوده است. از همان زمان، اعلام شد دواین جانسن نقش اصلی آن را بازی خواهد کرد.

به نوشته امپایر آنلاین، کلید فیلم برداری این اکشن پررمزوراز اواخر فصل تابستان در شهر نیویورک زده می شود. «کاراگاه جانسن» برای نمایش عمومی در فصل تابستان سال آینده میلادی آماده می شود.

دواین جانسن هم اکنون در حال بازی در قسمت هشتم مجموعه فیلم پرفروش «سریع و آتشی» است. وی در این اکشن ورزشی، با وین دیزل هم بازی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج