۳۳۱۱۷۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آنچلوتی: نظم عامل موفقیت فوتبال اروپا است

سرمربی کهنه‌کار دنیای فوتبال حرفه‌ای گفت: به عقیده من فوتبال حرفه‌ای فقط به یک دلیل موفق عمل کرده و آن نظم است.

خبرگزاری فارس: کارلو آنچلوتی در ضیافت شام هفته نامه Financial Times به نکات مهمی درباره دنیای فوتبال حرفه‌ای و برخی بازیکنان مورد علاقه اش اشاره کرده و در مهم‌ترین بخش صحبت‌هایش به عامل مهمی به نام نظم پرداخته و آن را مهم‌ترین عامل پیشرفت و موفقیت در دنیای فوتبال دانسته است.

آنچلوتی درباره کریستیانو رونالدو گفته است: او همیشه دوست دارد بهترین و نفر اول باشد، داشتن چنین بازیکنی برای هر مربی یک نعمت بزرگ است، من بارها حس تعصب و وظیفه شناسی او را آزمایش کردم، او بهترین است، کسی که نگران وضعیت جسمی خودش باشد، حتی در خانه خود مهمترین بخش از خانه را به بخش بدنسازی و استخر اختصاص دهد و پول برایش مهم نباشد و در کارهای خیر شرکت کند، یک بازیکن کامل است و ایده آل.

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان گفت: باشگاه بایرن مونیخ نماد فوتبال حرفه‌ای است، باشگاهی که ۷۰ درصد سهامش در اختیار اعضای آن باشد یعنی یک خانه، من هم عضو این خانواده بزرگ هستم و افتخار می‌کنم که با این تیم بزرگ به روزهای خوب و باشکوهی برسم.

آنچلوتی در پاسخ به سوالی مبنی بر علل حرفه ای شدن فوتبال گفت: نظم، تنها عامل موفقیت در فوتبال حرفه ای است، اصولا با نظم است که می‌شود حرفه ای شد. نظم یعنی چمن خوب داشتن، نظم یعنی تیم خوب داشتن، نظم یعنی فوتبال حرفه ای داشتن. وقتی در چلسی بودیم به بازیکنان یاد داده بودم که نظم داشته باشند، یک روز صبح یکی از بازیکنان به من زنگ زد و گفت: آیا امکان دارد کمی بیشتر بخوابم و دیرتر به جلسه توجیهی ساعت ۱۰:۳۰ بیایم؟ من به او اجازه دادم استراحت کند و اصلا به جلسه نیاید اما در همان روز وقتی دروگبا یک ساعت دیر آمد به او گفتم: به من توضیح نده که چرا دیر آمده ای، تو امروز بازی نمی‌کنی.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج