۳۳۱۲۱۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

وودی هرلسون با مت دیمن همبازی شد

وودی هرلسون بازیگر فصل اول سریال پرطرفدار «کارآگاه حقیقی» به جمع بازیگران جدیدترین پروژه سینمایی جرج کلونی پیوست. پیش از این، حضور ستاره‌های طراز اولی مانند مت دیمن، جولین مور، جاش برولین و اسکار آیزاک در تریلر جنایی-معمایی «سبربیکن» (Suburbicon) قطعی شده بود.

وب‌سایت آی سینما: وودی هرلسون بازیگر فصل اول سریال پرطرفدار «کارآگاه حقیقی» به جمع بازیگران جدیدترین پروژه سینمایی جرج کلونی پیوست. پیش از این، حضور ستاره‌های طراز اولی مانند مت دیمن، جولین مور، جاش برولین و اسکار آیزاک در تریلر جنایی-معمایی «سبربیکن» (Suburbicon) قطعی شده بود.

وودی هرلسون با مت دیمن همبازی شد

به گزارش امپایرآنلاین، هرلسون بازیگر ۵۴ ساله امریکایی نیز از جمله چهره‌های سرشناسی است که به تازگی به جمع عوامل فیلم «سبربیکن» اضافه شده است. سناریوی پروژه را برادران کوئن نوشته‌اند و کلونی که بیش از ۱۰ سال بود در آرزوی ساخت این فیلم به سر می‌برد، سال گذشته امتیاز کارگردانی «سبربیکن» را به دست آورد.

هرلسون که سال گذشته آخرین قسمت از سری فیلم‌های «بازی بقا» را بر پرده سینماها داشت، روزهای پرمشغله‌ای را می‌گذراند و به تازگی بازی در چندین پروژه سینمایی مختلف از جمله «ویلسن»، «حالا می‌تونی من رو ببینی ۲»، «قصر شیشه‌ای» و «جنگ برای سیاره میمون‌ها» را به پایان رسانده است.

داستان فیلم حول محور معمایی جنایی شکل می‌گیرد و در سال‌های دهه ۱۹۵۰ در شهری کوچک به نام «سبربیکن» رخ می‌دهد.

این اولین‌بار نیست که هرلسون در نقش یکی از شخصیت‌های فیلمنامه‌ای از برادران کوئن جلوی دوربین می‌رود. او پیش از این، در فیلم تحسین‌شده «جایی برای پیرمردها نیست» که توسط خود کوئن‌ها کارگردانی شده بود، حضوری کوتاه داشت. آخرین همکاری کلونی و برادران کوئن نیز به درام‌کمدی «درود بر سزار!» برمی‌گردد که جشنواره فیلم برلین ۲۰۱۶ را افتتاح کرد.

کوئن‌ها زمانی قصد داشتند خودشان «سبربیکن» را کارگردانی کنند، اما درنهایت، فیلمنامه خود را به دست بازیگر و کارگردان ۵۴ ساله سپردند. در سومین روز برگزاری برلیناله ۲۰۱۶، استودیوی «پارامونت» حقوق پخش داخلی جدیدترین پروژه کلونی را خریداری کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج