۳۳۱۲۳۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

کندترین خودروهایی که می‌توانید بخرید!

لافراری سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت را پر کرده است اما در این زمان این دوستان عزیز تازه به محدودیت سرعت جهانی رسیده‌اند! ۱۰ خودروی کند امروزی را که می‌توانید بخرید برای شما لیست کرده‌ایم، هرچند که فکر نمی‌کنیم علاقه‌ی زیادی به آن‌ها نشان دهید!

وب سایت پدال - شاهین احمدزاده: لافراری سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت را پر کرده است اما در این زمان این دوستان عزیز تازه به محدودیت سرعت جهانی رسیده‌اند! ۱۰ خودروی کند امروزی را که می‌توانید بخرید برای شما لیست کرده‌ایم، هرچند که فکر نمی‌کنیم علاقه‌ی زیادی به آن‌ها نشان دهید!

۱. فولکس‌واگن آپ ۱.۰ - شتاب صفرتا صد کیلومتر در ۱۵.۳ ثانیه

کندترین خودروهایی که می‌توانید بخرید!

آپ یک اسب اصیل است اما یکی از کندترین اسب‌هاست! اما چندان ناراحت نباشید. با قدرت ۵۹ اسب بخاری پیشرانه لاستیک‌های شما دست‌نخورده باقی خواهند ماند و نگرانی از این بابت نخواهید داشت.


2. تویوتا iQ مولتی درایو - 15.3 ثانیه

کندترین خودروهایی که می‌توانید بخرید!

دپارتمان مهندسی تویوتا همه‌ی توجهات خود را بر پکیج‌های شیطانی و هوشمند iQ گذاشته‌اند و احتمالاً چیزی که از زیر دست آن‌ها در رفته اسب بخار بوده است. پیشرانه‌ی ۱ لیتری پایه‌ی این خودرو با آپشن گیربکس CVT جفت شده است و مطمئناً با این ترکیب نمی‌خواهید که در لاین تندروی بزرگراه برانید!


3. تویوتا آیگو - 15.5 ثانیه

کندترین خودروهایی که می‌توانید بخرید!

دومین خودروی تویوتا در لیست آیگو است که اگرچه جدیدتر است اما کندتر از برادر قبلی خود است. این خودرو که با سرعت میانه‌ی خوبی ندارد از نمای جذابی برخوردار است اما…


4. سیتروئن C-Zero - 15.9 ثانیه

کندترین خودروهایی که می‌توانید بخرید!

این خودرو از آلایندگی صفر و رانندگی ساکت و آرام برخوردار است اما C-Zero همان‌قدر که ساکت است، همان‌قدر هم کند است. یک‌چیز برای اطمینان این است: این خودرو بیشتر شبیه g-Zero است وقتی‌که بحث شتاب گیری باشد! پیشرانه‌ی الکتریکی این خودرو از شتاب ۱۵.۹ ثانیه‌ای برخوردار است.


5. فیات دابلو - 15.9 ثانیه

کندترین خودروهایی که می‌توانید بخرید!

با پیشرانه‌ای که اصلاً سرحال نیست، پرفورمنس در این خودرو محلی از اِعراب ندارد! حداقل می‌توانید بدون نگرانی از خالی شدن باتری‌های خودرو به راه خود ادامه دهید.


6. اشکودا فابیا 1.2 - 16.5 ثانیه

کندترین خودروهایی که می‌توانید بخرید!

برای خریدارانی که درباره‌ی خریدن فابیای ۲۰۱۴ با پیشرانه‌ی ۱ لیتری و شتاب ۱۵.۷ ثانیه‌ای مردد بوده‌اند، اشکودا هنوز هم مدل قدیمی با شتاب ۱۶.۵ ثانیه‌ای را ارائه می‌کند! بنابراین قدر مدل جدید را بدانید! این را به یاد داشته باشید که شما می‌خواهید از نقطه‌ی A به B بروید بنابراین پرفورمنس اولویت اصلی شما نخواهد بود.


7. اسمارت فورتو - 16.9 ثانیه

کندترین خودروهایی که می‌توانید بخرید!

آخرین نسل اسمارت بسیار کند است و شبیه یک ماشین زمان به نظر می‌آید! به‌هرحال با راندن این خودرو و برای رسیدن به یک مقصد سه تولد را از دست می‌دهید (!)، موبایل شما منسوخ شده و گربه‌تان نیز مرده است!


8. سوزوکی آلتو اتو - 17 ثانیه

کندترین خودروهایی که می‌توانید بخرید!

در بحث شتاب گیری این خودرو یک مجسمه‌ی کلافگی است! توجه داشته باشید که این خودرو سومین مدل کند لیست است. امیدواریم که دفعات بعدی سوزوکی تحفه‌ی چشمگیرتری ارائه دهد.


9. پژو پارتنر تیپی - 17.1 ثانیه

کندترین خودروهایی که می‌توانید بخرید!

نام خودرو از خیمه و چادر گرفته‌شده چرا که این خودرو به‌عنوان یک علاقه‌مند به جابجایی آمریکایی‌های بومی در سال‌هایی که اذیت و آزار می‌دیدند مطرح است! و باید اشاره‌کنیم که شتاب گیری این خودرو هم شبیه همان واگن‌ها با چرخ‌های چوبی است!


10. پژو اکسپرت تیپی LWB - 20.7 ثانیه

کندترین خودروهایی که می‌توانید بخرید!

خب واضح است که این یک ون مخصوص درگ است اما ما توصیه نمی‌کنیم که با این نهنگ پشت چراغ مسابقه قرار بگیرید! درحالی‌که پژو نمی‌خواهد به ریشه‌های GTi خود بازگردد، نسخه‌ی استاندارد بافاصله‌ی معمولی محورها شتاب ۱۸.۵ ثانیه‌ای دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هرمان

      لطفاً پیکان راهم بگویید واقاواقا همه ملت خواطرخواه پیکان هستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج