۳۳۱۲۶۳
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

کریستیانو رونالدو‌ سفیر ZTE شد

برند Nubia یکی از زیر مجموعه‌های شرکت بزرگ ZTE در چین است، با خبر شدیم کریستیانو رونالدو معروف قرار است نقش سفیر جهانی برند Nubia را ایفا کند.

وب سایت فارنت - محمد کاملان: برند Nubia یکی از زیر مجموعه‌های شرکت بزرگ ZTE در چین است، با خبر شدیم کریستیانو رونالدو معروف قرار است نقش سفیر جهانی برند Nubia را ایفا کند.

کریستیانو رونالدو‌ سفیر ZTE شد

بازار گوشی‌های همراه بازار وسوسه‌ برانگیزی است و هر شرکتی که وارد این بازار شد و توانست برای خود اسم و رسمی دست و پا کند به دنبال گسترش قلمرو خود می‌افتد، شرکت ZTE نیز در حال حاضر فروش خوبی از گوشی‌های همراه خود در چین دارد. همین امر باعث شده تا این شرکت بزرگ چینی به فکر گسترش بازار خود باشد.

چند ماه پیش شاهد سایت رسمی جهانی محصولات برند نوبیا (Nubia) بودیم و این‌گونه که پیداست این برند هم فکر جهانی شدن به سرش زده است. حضور در بازار جهانی موبایل به این راحتی‌ها هم نیست و در حال حاضر رقبای بسیار گردن کلفتی بازار موبایل دنیا را قبضه کرده‌اند، به همین منظور نوبیا باید از هم اکنون به فکر دست و پا کردن تبلیغاتی اساسی باشد، به همین منظور باخبر شدیم نوبیا برای تبلیغات جهانی خود دست به دامان کریستیانو رونالدو، ستاره معروف فوتبال شده است.

کریستیانو رونالدو‌ سفیر ZTE شد

بر اساس آخرین گزارش‌ها کریستیانو رونالدو هفته پیش با نوبیا جلسه‌ای رسمی داشته است. این خبر در ابتدا شایعه‌ای بیش نبود اما از قرار معلوم مذاکره میان یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های فوتبال دنیا و نوبیا ختم به خیر شده و منجر به عقد قرار داد گردیده است. نوبیا هم تصویری رسمی را از کریستیانو رونالدو منتشر کرده تا همکاری تبلیغاتی فیمابین رسما تایید شده باشد.

اگر به تصویر منتشر شده با دقت نگاه کنید رونالدو را مشاهده خواهید کرد در حالی که تاریخ امروز در پایین این تصویر به چشم می‌خورد تا سند دیگری باشد بر تایید همکاری رونالدو و نوبیا. در حال حاضر مشخص نیست که نوبیا کدام بازارهای جهانی را مد نظر دارد اما امضای قرارداد همکاری تبلیغاتی بین کریستیانو رونالدو و نوبیا از عزم این شرکت برای حضور هر چه بیشتر در بازارهای جهانی خبر می‌دهد.

در اخبار و شایعات منتشر شده، اشاره‌ای به مبلغ قرار داد میان رونالدو و نوبیا نشده است؛ اما علاقه‌مندان دو آتشه فوتبال به خوبی می‌دانند که کریستیانو رونالدو در حال حاضر یکی از ستاره‌های بین‌المللی باشگاه پر افتخار رئال‌مادرید است و با این حساب قرارداد بین این ستاره مطرح دنیای فوتبال و نوبیا باید خرج زیادی را روی دست این شرکت چینی گذاشته باشد.

کریستیانو رونالدو‌ سفیر ZTE شد

از طرف دیگر بدون شک نوبیا این تبلیغات را بی‌‌دلیل آغاز نکرده و حتما محصولات سخت‌افزاری خوبی در آستین دارد که بعد از همکاری با رونالدو احتمال رونمایی آنها بیشتر می‌شود. گوشی نوبیا Z۱۱ Mini به تازگی رونمایی شده است و با توجه به سیاست‌های اخیر نوبیا انتظار داریم تا در آینده نزدیک شاهد رونمایی نوبیا Z۱۱ و Z۱۱ Max باشیم.

بد نیست بدانید این دو گوشی در حال حاضر استانداردهای TENAA را نیز دریافت کرده‌اند، از طرف دیگر پیش‌بینی می‌شود که هر دو محصول به پردازنده‌ای تراز اول مجهز نباشند. با این حساب احتمال می‌رود نوبیا Z۱۱ و Z۱۱ Max به ترتیب از چیپست اسنپ‌دراگون ۶۱۷ و اسنپ‌دراگون ۶۵۲ بهره بگیرند. آنچه بر اساس مشخصات افشا شده در مستندات استاندارد TENNA از این دو گوشی منتشر شده می‌توان انتظار داشت که هر دو محصول به چهار گیگابایت رم مجهز باشند و از لحاظ حافظه ذخیره‌سازی در نسخه‌های مختلفی روانه بازار شوند.

ممکن است نوبیا Z۱۱ با ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی و نوبیا Z۱۱ Max را با ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی در بازار شاهد باشیم. از لحاظ ابعاد هم نوبیا Z۱۱ انتظار می‌رود که سایز کوچک‌تری داشته باشد و از صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی بهره ببرد، از طرف دیگر همان‌گونه که از نام نوبیا Z۱۱ Max انتظار می‌رود، بیش‌بینی می‌شود صفحه‌نمایشی ۶ اینچ در این گوشی خوش قد و بالای نوبیا شاهد باشیم.

در حال هیچ‌کدام از این دو محصول از جانب نوبیا تایید نشده‌اند؛ اما به احتمال بسیار زیاد تا اواخر همین ماه یا نهایتا اوایل ماه آینده شاهد رونمایی آنها خواهیم بود؛ لازم به ذکر است که با توجه به قرارداد جدید تبلیغاتی میان رونالدو و نوبیا ممکن است این دو گوشی به بازارهای جهانی هم راه پیدا کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی تمسکنی

      بسیار خوب بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج