۳۳۱۴۵۰
۲ نظر
۵۰۱۵
۲ نظر
۵۰۱۵
پ

پخت کیک ۲۱ متری به مناسبت نیمه شعبان

بزرگترین کیک به طول ۲۱ متر به مناسبت نیمه شعبان ، میلاد امام زمان (عج) ، در شهر اراک با مشارکت ۱۲ استاد کار قناد طبخ و امشب در بین مردم تقسیم می شود.

خبرآنلاین: بزرگترین کیک به طول ۲۱ متر به مناسبت نیمه شعبان ، میلاد امام زمان (عج) ، در شهر اراک با مشارکت ۱۲ استاد کار قناد طبخ و امشب در بین مردم تقسیم می شود.

علیرضا عبادی یکی از قنادان حاضر در پخت این کیک گفت : این کیک بزرگترین کیک مهدوی در کشور است که برای میلاد صاحب الزمان آماده می شود .

عبادی با بیا ن این که مواد به کار رفته در این کیک ۲۱ متری که حدود ۲تن وزن دارد ۷۰۰کیلو خامه ، ۶۰۰کیلو آرد ، ۳۰۰کیلو شکر و ۴۰۰کیلو تخم مرغ ، ۲۰۰کیلو موز و ۱۰۰کیلو گردو است می گوید : این اقدام یک کار برای اجر معنویست . به گفته این قناد باسابقه ۱۲ نفر از استادان قناد که در همین کارگاه فعالیت دارند در پخت این کیک با هم از سه روز گذشته کار را با پخت نان کیک شروع کرده اند و امروز کار با جفت کردن قطعات به وسیله خامه پایان می یابد . عبادی تکه های کیک را شامل قطعه های یک متر و ۲۰سانتی متری ذکر کرده و می افزاید : این قطعات امروز به تکیه ای در خیابان هپکو اراک که در آنجا کارگاهی را برای مونتاژ قطعات فراهم کرده اند منتقل شده و در ساعت ۱۹ امشب کیک ۲۱ متری در جشن نیمه شعبان بین مردم تقسیم می شود .

پیش بینی وی برای پذیرایی با این کیک برای جمعیتی بیش از ۳هزار نفر است . او می گوید : این اقدام اولین کار در کشور است و او امیدوار است در سالهای بعد نیز اقداماتی بزرگتر در اعیاد مذهبی داشته باشد .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دستشون درد نکنه

    • بدون نام

      خدا قوت داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج