۳۳۱۴۶۰
۵ نظر
۵۰۱۵
۵ نظر
۵۰۱۵
پ

بازداشت ۷۰ نفر در ۲ پارتی شبانه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور از دستگیری ۷۰ نفر و کشف مشروبات الکلی طی ۷۲ ساعت در پارتی‌های مختلط در سطح این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور از دستگیری ۷۰ نفر و کشف مشروبات الکلی طی ۷۲ ساعت در پارتی‌های مختلط در سطح این شهرستان خبر داد.

سید علی‌اکبر حسینی اظهار کرد: طی ۷۲ ساعت دو پارتی مختلط در سطح شهرستان نیشابور باهمت اطلاعات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جمع‌آوری شد.

وی ادامه داد: دوشنبه گذشته یک پارتی مختلط در منطقه فوشنجان با کار اطلاعاتی سربازان گمنام ناحیه مقاومت بسیج نیشابور شناسایی و پس از جمع‌آوری به نیروی انتظامی شهرستان تحویل گردید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور تصریح کرد: در این پارتی ۱۴ دختر و ۱۴ پسر دستگیر و به همراه مشروبات الکلی کشف شده جهت طی مراحل قانونی تحویل دستگاه قضایی شهرستان شدند.

حسینی با اشاره به دیگر اقدام این ناحیه در جمع‌آوری پارتی در سطح شهرستان گفت: بامداد جمعه نیز با رصد اطلاعاتی در شهرستان از برپایی یک پارتی در منطقه باغرود نیشابور مطلع شدیم که با هماهنگی قضایی، نیروهای اطلاعات ناحیه مقاومت بسیج نیشابور وارد صحنه شدند و بیش از ۴۰ دختر و پسر را دستگیر کردند.

وی افزود: از این پارتی مقدار زیادی مشروبات الکلی کشف و ضبط گردید و در حال حاضر این افراد جهت بررسی و تا پایان تحقیقات در اختیار این ناحیه مقاومت خواهند بود و پس از آن به دستگاه قضا معرفی خواهند شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور ضمن تشکر از سربازان گمنام ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور اظهار کرد: یقیناً حضور جوانان در این‌گونه فضاهای هنجارشکن به دلیل عدم کنترل خانواده‌ها است.

حسینی با بیان اینکه تماشای برنامه‌های مستهجن ماهواره فصل مشترک همه این دستگیرشدگان بود، افزود: کم‌کاری خانواده‌ها در کنار مسؤولین دلیل بروز این‌گونه مشکلات فرهنگی در جامعه است و همه باید نسبت به حضور چنین پدیده‌ای پاسخ‌گو باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الان یه عده هنرپیشه خودشیفته بیانیه میدن که ما توپارتی شرکت نکردیم ،

    • بدون نام

      این سربازان گمنام زحمت که می کشند حتما حقوقی هم از بیت المال دریافت میکنند، لطفا مفسدان اقتصادی رو شناسائی تا به مردم معرفی بشوند.این وقت هزینه با آزادی مجدد وبرگزاری مجدد پارتی ها مجلل تر آیا به هدر نمیرود

    • بدون نام

      ۴دیواری کدومه اگه بچه های خودتون هم تواین پارتی هاشرکت کنن بازم همینومیگید؟چقدرخشکه کلاس میذازیدشما!

    • بدون نام

      دست شان درد نکند خوب کردید دستگیرشان کردید متاسفانه عدهای شهر نیشابور را به گند کشیده اند در ضمن آن حضراتی که می گویند چهر دیوار ی اختیاری .اگر بوی بدی از خانه ای بلند شود و همسایه ها را اذیت کند نباید به او چیزی گفت چون چهار دیواری و اختیار خودش را دارد..کسی که مشروبات الکلی مصرف می کند مطمئن هستی که دیگران را دعوت نمی کند ...

    • لیلا

      واقعاً که یعنی چی چهار دیواری هر چیزی حدی داره بی ادب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج