جاباما
۳۳۱۵۶۴
۱۴ نظر
۵۰۰۵
۱۴ نظر
۵۰۰۵
پ

پای هند به صنعت خودروی ایران باز شد

منابع هندی از مذاکره خودروسازان ایرانی با تاتاموتورز هند برای مونتاژ محصولات این شرکت در ایران خبر دادند و اعلام کردند قرار است قطعات مونتاژ نشده خودروهای این شرکت به ایران صادر و با اضافه کردن قطعات داخلی نظیر تایر و باتری، مونتاژ شوند.

خبرگزاری تسنیم: به گزارش پایگاه خبری دی ان ای ایندیا، شرکت خودروسازی تاتا موتورز هند در حال مذاکره با خودروسازان ایرانی برای یک سرمایه گذاری مشترک برای مونتاژ خودروهای بنزینی تولیدی این کشور در ایران است.

منابع آگاه هندی گفتند، تاتا موتورز در حال مذاکره با ایران خودرو برای سرمایه گذاری مشترک جهت ایجاد واحدهای مونتاژ خودروهای بنزینی تولید این شرکت از جمله مدل های جدید آن از جمله تیاگو، بولت و زست است.

قرار است قطعات مونتاژ نشده خودروهای این شرکت به ایران صادر و پس از اضافه کردن قطعات داخلی نظیر تایر و باتری، در مراکز تولیدی ایران خودرو مونتاژ شوند.

تاتا موتورز از شبکه فروش ایران خودرو برای عرضه محصولات خود استفاده خواهد کرد.

این منابع افزودند، برند خودروهای تولیدی برند تاتاموتورز خواهد بود و ایران خودرو تنها نقش تولید کننده قراردادی را ایفا خواهد کرد. تاتا موتورز مونتاژ این خودروها را طی کمتر از ۲ سال آینده آغاز خواهد کرد.

تاتا موتورز ابتدا قصد دارد سالانه یکصد هزار دستگاه خودرو به بازار ایران صادر کند، اما این رقم به تدریج افزایش خواهد یافت. تولید در کارخانه ای در حاشیه تهران و مشهد تا سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد.

ایران خودرو اوایل امسال شراکت خود را با شرکت پژو سیتروئن فرانسه نیز تجدید کرده است.

شرکت ایران خودرو در اوت ۱۹۶۲ تاسیس شده و کار خود را با تولید قراردادی مدل پیکان شرکت انگلیسی روتس در سال ۱۹۶۶ آغاز کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ولی

      به نظرمن جمعیت یک صدوچهل میلیونی هندمیتونه بازارخوبی برای خودروسازان ایران باشه ،هرچی نباشه اونا۲برارایران جمعیت دارن

      پاسخ ها

      • امین

        اخرین سرشماری جمعیت هند درسال 2015 یک میلیارد و دویست و هفتاد میلیون نفره که این خورده هاش بیشتر از سه برابر جمعیت ایرانه !!!جمعیت هند بیش از 15 برابر ایرانه !در ضمن قرار ما از هند خودرو بخریم نه اونا از ما !!!

      • بدون نام

        شرکت خودروسازی تاتا موتورز هند در حال مذاکره با خودروسازان ایرانی برای یک سرمایه گذاری مشترک برای مونتاژ خودروهای بنزینی تولیدی این کشور در ایران است.

    • بدون نام

      به خدا پراید و سمند و ار دی برای الودگی هوای ایران بسه ، دیگه بدتر از این نکنیدش . اخه مگه مملکت صاحاب نداره ، مگه اینجا افغانستان یا عراقه که ماشین از هند وارد کنیم . مگه نیست کدوم اقازاده این وسط قراره ملیاردر شه ، اونم به قیمت جون ما و هوای ایران .

    • ایرانی

      با این کار دیگه گاری سازهای ایرانی رسما نابود و مضمحل خواهند شد

      ** خودرو نمی خریم **

      نابودی!!!!!!!!

    • بدون نام

      امیدوارم بازار خودرو تو کشورمون رقابتی بشه

    • مرتاز هندى

      من شنيدم ميخوان فيل منتاژ كنن

    • رضایی

      رقابت در بازار خودرو ایران :-))))
      واقعا مزحک و خنده داره

    • امین

      عکس ماشین هارو دیدم ! ازقیافه شون معلومه چه آشغالهایی هستن به خصوص اونی که شبیه ام وی ام 110 هست بیشتر میاد ایران ! چون هم آمار کشته اش زیاد میشه هم قیمتش که از 30 میلیون کمتر نمیشه خیلی مناسبه !!!

    • امیرحسین

      ما منتظر حضور خودروسازان جیبوتی و مالدیو در ایرلن هستیم

    • بدون نام

      دوست عزیز جمعیت هند حدود یک میلیارد و دویست میلیون نفره.... بخدا من حاضر با اسب و الله برم سرکار ولی ماشین هنری سوار نشم

    • سهند

      بنا به اظهار اقایان همه موشک های تولیدی که نقطه زن هم هستند بومی می باشند. ولی در عجبم که چطور عرضه تولید خودرو و لوازم الکترونیکی چون موبایل و کامپیوتر را نداریم. واقعا در موشک هیچگونه برد اس ام تی و کامپیوتری استفاده نشده.پس در بحث خوردو هم میتوانیم. منتهی دست هایی در کار هستند که به فکر جیب خود و صد البته دولت هستند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایول

    • بدون نام

      ایرانخودرو و سایپا خائن به مال و جان مردم اند تنها ابزار مردم تحریم و نخریدن هست اما در شرایط انحصار قیمتی و در عین حال نیاز به داشتن خودرو این هم از نخریدن هم نا ممکن میشه. خودروسازها میگن انحصار نیست چون تعداد مدل خودرو تو بازار زیاده اما به جرات میشه گفت انحصار قیمتی شدیدی وجود داره. چه کسی داره از خودروسازها با گرفتن حق گمرکی بالا حمایت میکنه لطفا به مردم بینوا هم فک‌کنید نه پولشون رو از سر راه آوردن نه جان عزیزانشون رو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج