جاباما
۳۳۱۶۴۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

برانکو دوباره از چوب بازیکن می‌ سازد

آمار رشد بازیکنان پرسپولیس با عدد و رقم نشان می دهد که برانکو در بازیکن سازی عالی عمل کرده و لزومی ندارد کسی نگران آنهایی باشد که از این تیم جدا می شوند چرا که دوباره ساخته خواهند شد.

خبرگزاری مهر: آمار رشد بازیکنان پرسپولیس با عدد و رقم نشان می دهد که برانکو در بازیکن سازی عالی عمل کرده و لزومی ندارد کسی نگران آنهایی باشد که از این تیم جدا می شوند چرا که دوباره ساخته خواهند شد.

پرسپولیس این روزها کانون اخبار نقل و انتقالات است برخی بازیکنان قرارداد‌هایشان تمام شده و در فکر جدایی هستند، بعضی هم به دنبال لژیونر شدن هستند و به این ترتیب باید به زودی شاهد تغییرات وسیع در این تیم باشیم.

مهدی طارمی، امید علیشاه و رامین رضائیان این روزها در کانون چنین اخباری هستند و البته علیپور، مسلمان و احمدزاده هم یا ساز جدایی کوک کرده‌اند یا ملزم به خروج هستند اما واقعیت این است که برای تیمی مثل پرسپولیس و مربی مثل برانکو که بازیکنان را رشد می‌دهد این اتفاق کاملا طبیعی و پیش بینی است. به آمار طارمی نگاه کنید. او سال گذشته طبق آمار کارشناسان در بازی‌های لیگ برتر ۱۰۳ امتیاز آورده بود اما همین طارمی در لیگ امسال با همان معیار ها ۱۴۷ امتیاز گرفته و ضمن آقای گل شدن، پنالتی‌های زیادی هم به دست آورد.

عالیشاه هم با برانکو از پیله خارج شد و بهترین پاسور لیگ شد او سال گذشته ۱۰۲ امتیاز گرفت و امسال ۱۲۲ امتیاز. این آمار در مورد دیگر بازیکنان هم صدق پیدا می‌کرد.

پرسپولیس عملا نسبت به سال قبل بازیکنان خاصی را به خدمت نگرفت اما نیمی از جدول را بالاتر از سال قبل ایستاد و حتی تا قهرمان شدن تنها چند گل کم آورد این نشان از استفاده صحیح از ظرفیت بازیکنان این تیم داشت تا اصطلاحی قدیمی را به یاد بیاوریم که می‌گفت « فلان مربی می تواند از چوب بازیکن بسازد».

برانکو دقیقا چنین کرده است و منهای بخش دروازه باید تاکید کرد در باقی موارد عالی عمل کرده است. از فرشاد احمدزاده بگیرید تا برسید به کامیابی‌نیا که سال گذشته بازیکن خاصی نبودند و امسال کاملا خاص شدند تا جایی که کامیابی‌نیا جلو آمد و گزینه کاملا جدی رای جانشینی تیموریان و ابراهیمی در تیم ملی شد.

در مورد رامین رضائیان و علیپور باید تاکید کرد که این دو جزو ستون‌های نایب قهرمانی پرسپولیس شدند تا جاییکه رضائیان با ۲۵۱۸ دقیقه بازی و زدن چهار گل و ارسال بیش از ۵ پاس گل آمار فوق العاده‌ای از خود به جا گذاشت وعلیپور هم با چهار گل زده و ۱۵۹۲ دقیقه حضور در میدان فوق‌العاده عمل کرد.

این صعود تک تک بازیکنان رخ نداده جز با تمرینات ظریف و دقیق برانکو. صعود بازیکنان را باید به دقت کنترل کرد، آنها با برانکو به سقف توانایی های خود نزدیک شدند و حالا برانکو باز هم هست و این نکته بسیار مهم و خوبی محسوب می شود.

بودن این مربی یک معنای ویژه دارد و آن این است که دوباره می‌توان برای او بازیکنان متوسطی تهیه کرد و بازیکنان نخبه تحویل گرفت.

دوباره می‌توان چوب به او داد و بازیکن تیم ملی تحویل گرفت کما اینکه در ابتدای فصل پرسپولیس به زحمت دو ملی پوش داشت اما در انتهای فصل ۴ بازیکن که این رشد دویست درصدی را در این تیم نشان می‌دهد و البته که علیپور و احمدزاده و مسلمان هم می‌توانستند در این لیست قرارداشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      دمش گرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج