۳۳۱۷۶۱
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

بهروان: ما خیانت نکرده‌ایم!

غلامرضا بهروان، رئیس کمیته مسابقات به شدت از اظهار نظر سعید آذری، مدیر عامل باشگاه ذوب آهن و هم چنین یحیی گل محمدی سرمربی این تیم ناراحت است.

ورزش سه: غلامرضا بهروان، رئیس کمیته مسابقات به شدت از اظهار نظر سعید آذری، مدیر عامل باشگاه ذوب آهن و هم چنین یحیی گل محمدی سرمربی این تیم ناراحت است. غلامرضا بهروان در این باره می گوید: من برای سعید آذری یکی از مدیران موفق و جوان فوتبال ما و هم چنین یحیی گل محمدی که در زمره مربیان بادانش و آینده دار فوتبال ما قرار دارد احترام خاصی قائلم و هیچ گاه به خودم اجازه توهین به این عزیزان را نمی دهم اما هر دو در روزهای اخیر و به بهانه برگزاری بازی جام حذفی در روز نهم خرداد حرف هایی را زدند که خیلی ناراحت شدم و بی تعارف انتظار شنیدن چنین حرف هایی را از این دو عزیز نداشتم. اینکه ما فهم فوتبالی نداریم و به فوتبال خیانت کرده ایم!

تصمیم برگزاری بازی پایانی جام حذفی در جلسه ای گرفته شد که علی کاظمی، من، امیر عابدینی، حسن پور و دیگر اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر در آن حضور داشتند. آیا ماها فهم فوتبالی نداریم؟ ما چه خیانتی در حق فوتبال و یا ذوب آهن می کنیم. دهم روز فیفا است و در روزهای فیفا برگزاری بازی های باشگاهی قانونی نیست. از سویی ذوب آهن از بعد از بازی در لیگ قهرمانان آسیا تا روز بازی با استقلال ۵ وز فرصت دارد. آیا این فرصت کم است؟ البته این نظر شخصی من است. از این برنامه ریزی بیشتر استقلال ضرر می کند که ۲۳ روز از شریط مسابقه دور است نه ذوب آهن که در کوران مسابقات قرار دارد. طبیعی است در همه کشورها تیمی که هم در لیگ برتر حضور دارد و هم در مسابقات برون مرزی تعداد بازی های بیشتری را انجام می دهد و تحت فشار است و گاها در فوتبال اروپا تیم ها به فاصله ۴۸ ساعت بازی انجام می دهند. اخیرا هم دیدید که برخی از بازیکنان منچستر به فاصله ۴۸ ساعت بازی در لیگ برتر در بازی دوستانه به میدان آمدند.

از سویی برنامه ریزی ما تمام و کمال نادرست! آیا باید توهین بشنویم؟ سعید آذری و یحیی گل محمدی می توانند و این حق را دارند که از من و دیگر اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر انتقاد کنند اما با واژه های درست نه توهین آمیز.

صحبت از بازی در گرمای بالای ۵۰ درجه شده است. بازی در ساعت ۲۰:۳۰ برنامه ریزی شده که گرمای هوا کمی پایین می آید. از سویی این شرایط برای هر دو تیم وجود دارد نه یک تیم. بعد مگر ذوب آهن چند روز پیش در گرمای ۵۵ درجه امارات بازی نکرد؟

به هر صورت باشگاه ذوب آهن از باشگاه های سرافراز این فوتبال است. باشگاهی است دارای ساختار و یک الگوی خوب برای دیگر باشگاه ها. دوستان در صحبت های خود به بازنشستگی هم اشاره کرده اند که بازنشسته ها باید بروند و جای خود را به جوان ها بدهند. بازنشستگی گناه نیست و کسی که بازنشسته می شود علم خود را از دست نمی دهد. این همه برنامه های که برای برگزاری مسابقات ریخته می شود توسط همین بازنشسته هاست اما خواهش من این است که فقط منفعت شخصی را نبینیم و ملی فکر کنیم. فوتبال به سمت و سویی می رود که بازی ها فشرده شده است. طبیعتا اگر روز دهم خرداد روز فیفا شروع نمی شد و برگزاری بازی های باشگاهی غیر قانونی نبود ما تاریخ بازی را تغییر می دادیم هر چند الان هم برگزاری بازی در روز نهم خرداد تضعیع حق ذوب آهن نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نه شما واقعا لطف دارید که اجازه میدهید ذوب اهن بازی کند و در بازی جام را به استقلال بدهید
      وگرنه میتوانستید ذوب اهن را یک طرفه 3-0 بازنده اعلام کنید و بدون هیچ بازی استقلال را قهرمان کنید
      لطف شما در رای کمیته انظباطی برای رحمتی کاملا مشخص بود

    • علیرضا بابایی

      واقعا فدارسیون فو تبال چرا اینقدر هوای استقلال را دارد. چرا مهدی رحمتی در جریان بازی ها به بازیکنان تیم حریف. حمله کرد ( بازی با تیم گسترش، راه آهن،پرسپولیسو.....) کوچکترین واکنشی از طریق کمیته انضباطی صورت نگرفت و این آخری هم واقعا اولا تنبیه متناسب با جرم نیست ثانیا" چرا بر خورد دوگانه. آدم به یاد این ضرب المثل می افته قربان بشم خدا را یک بام و دو هوا را مقایسه بکنید برخورد با سوشا مکانی و امید چالشها بازی کنان پرسپولیس

    • بدون نام

      کجا 5 روز استراحت دارن... 3/5/ بازی دارن...3/9/ هم با استقلال ، فینال جام حذفی....دقیقا میشه 3 روز ....معمولا یه تیم بعد از هر بازی 1 روز تا 2 روز استراحت دارن ، بی خود و بی جهت نیست که تیم ذوب آهن اعتراض دارند

    • عشق است آبی

      دوستای پرس پوول لیسی عرضم به حضورتون اگه استنباد شما این هست که کاری میکنن که استقلال جام بیاره باید بگم به همون دلیل که خیلی از مسئولان رده بالای سیاسی و ورزشی خیلی تلاش میکردن تیمتون قهرمان لیگ برتر بشه که واقعا خیلی جاها ناحق پنالتی به سودتون بود بسه بابا مظلوم نمایی تا کی؟؟؟

    • بدون نام

      خدمت دوست استقلالی
      داداش یا بازی ها رو ندیدی یا دقت نکردی .برادر 15 امتیاز از
      پرسپولیس خوردن عوضش 15 امتیاز به استقلال دادن.

    • مجید طرفدارسپاهان

      سلام اولا اصفهان ودوتیم ذوب اهن وسپاهان همیشه ازطرف فدراسیون وکمیته انظباطی هیچ گونه حمایتی نشده اند وحتی بهشون ضرر هم زده اند اقایون فدراسیونی به خصوص جناب اقای تاج که همه افتخاراتش از تیم بزرگ سپاهانه.دوما قابل توجه اقای بهروان که میگن پنج روز فاصله بین دوبازیه برا ذوب اهن. اقای بهروان شماریاضیتون ضعیفه داداشم چون پنجم خردادماه ساعت ده شب بازیه اسیایی ذوب تموم میشه تاساعت هشت شب روز نهم خردادماه که سوت فینال میخوره خدایی میشه پنج روز؟ ضمنا انصاف هم خوبه چرا رحمتی که محرومه بایدبازی کنه شماها ... مگه ندارید که فرق بین تیمهای شهرستانی با تهرانی میگذارید که همش به نفع تیمهای تهرانی رای میدید اقایون به کوریه چشم بدخواهان دوتیم اصفهانی انشاالا ذوب اهن قهرمان میشه که شاید شما بفهمید که خداوند جای حق نشسته.به امید قهرمانبه ذوب و روزهای طلایی برای سپاهان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج