جاباما
۳۳۱۸۳۷
۱ نظر
۵۲۶۲
۱ نظر
۵۲۶۲
پ

روانشناسی استایل شطرنجی‌پوش‌ها...

چهارخانه‌ها درباره شما حرف هایی دارند

درباره آنهایی كه دیوانه پوشیدن لباس چهارخانه هستند، رمز و رازهایی وجود دارد كه شاید خودشان هم دقیقا از آن باخبر نباشند.

مجله زندگی ایده آل: درباره آنهایی كه دیوانه پوشیدن لباس چهارخانه هستند، رمز و رازهایی وجود دارد كه شاید خودشان هم دقیقا از آن باخبر نباشند. انواع چهارخانه می‌تواند پرده از جزییات شخصیتی آنها بردارد؛ بنابراین اگر شما جزو آن دسته افرادی هستید كه داخل كمد لباس‌شان را چهارخانه‌ها قرق كرده‌اند، بسته به اینكه كدام‌یك را بیشتر دوست دارید و می‌پوشید، شخصیت شما هم از دیگران متفاوت می‌شود. اگر می‌خواهید بیشتر بدانید، این مطلب را تا انتها دنبال كنید.

چهارخانه همیشه سبز

چهارخانه‌ها درباره شما حرف هایی دارند

فردی هستید كه خیلی راحت با دیگران ارتباط برقرار می‌كنید. فرد آسان‌گیری هستید و خوب می‌دانید چه چیزی دوست دارید و چه می‌خواهید. علاقه‌مندان به این استایل از چهارخانه به همه «بله» می‌گویند؛ هر چند خوب می‌دانند كجا باید محدوده روابط خود را مرزبندی كنند.


چهارخانه مینیمالیست‌ها

چهارخانه‌ها درباره شما حرف هایی دارند

شاید برای‌تان جالب باشد كه علاقه‌مندان به این نوع از چهارخانه معمولا طراح هستند یا شاید هم مجری یك برنامه تلویزیونی. آنها ترجیح می‌دهند بسیاری اتفاقات را حتی اگر بابت‌شان مطمئن نباشند یك‌بار امتحان كنند اما اگر چیزی باب میل‌شان باشد با اشتیاق فراوان آن را پیش می‌برند.


چهارخانه همیشه مد!

چهارخانه‌ها درباره شما حرف هایی دارند

اینها همیشه با همه تیپ آدمی ارتباط خوبی خواهند داشت، عاشق شوخی و بذله‌گویی هستند. شاید حتی افرادی كه برای اولین‌بار هم آنها را ملاقات می‌كنند از این طبع‌شوخ آنها در امان نمانند.


چهارخانه تابستانی

چهارخانه‌ها درباره شما حرف هایی دارند

دوستداران چهارخانه تابستانی از آن دسته آدم‌هایی هستند كه اصل زندگی را در آخر هفته‌هایش می‌دانند. تمام طول هفته را با جدیت كار می‌كنند و در نتیجه می‌خواهند آخر هفته‌ها را آن‌طور كه دوست دارند، بگذرانند.


چهارخانه پرنده آبی

چهارخانه‌ها درباره شما حرف هایی دارند

شما یك روح قدیمی دارید. دوست دارید موزیك‌های قدیمی گوش دهید و البته سراغ نواختن سازهایی بروید كه شاید دیگر حتی وجود نداشته باشند. شما همچنی ن خوب می‌دانید كی و كجا باید زندگی را جدی بگیرید.


چهارخانه پدرانه!

چهارخانه‌ها درباره شما حرف هایی دارند

این چهارخانه از طرح‌های كلاسیك است. بیشتر افرادی سراغ آن می‌روند كه تك‌بعدی هستند و جذاب شدن برای‌شان اهمیت ندارد؛ افرادی كه شغل‌های فنی یا علمی دارند و غرق در حرفه خود هستند.


چهارخانه درشت

چهارخانه‌ها درباره شما حرف هایی دارند

اگر چهارخانه درشت مورد علاقه‌تان است، پس باید سرتان را بالا بگیرید چون شما یك آدم معمولی نیستید؛ به‌خصوص در لباس پوشیدن. می‌توان موضوع را در یك جمله كوتاه خلاصه كرد؛ شما حسابی آدم شیك‌پوشی هستید.


چهارخانه دانشگاهی

چهارخانه‌ها درباره شما حرف هایی دارند

تا دل‌تان بخواهد آبی پوشیده‌اید. صرفا افراد مورد اعتمادتان به دایره زندگی شما راه پیدا می‌كنند. با این حال خوش‌خلق و معاشرتی هستید؛ آنقدر معاشرتی كه رفقای گرمابه و گلستانی داشته باشید تا وقت لزوم به آنها تكیه كنید.


چهارخانه تجارت!

چهارخانه‌ها درباره شما حرف هایی دارند

اگر چهارخانه این شكلی را بیشتر می‌پوشید، خوب می‌دانید كجا باید خودتان را حسابی حرفه‌ای نشان بدهید و البته كجا باید كوتاه بیایید. شما در ‌مهمانی‌های دوستانه كانون توجه دوستان خود بوده و بسیار شیرین‌سخن هستید.


چهارخانه مدرن

چهارخانه‌ها درباره شما حرف هایی دارند

آنهایی كه چهارخانه مدرن می‌پوشند افراد مثبت و خوش‌بینی هستند. اگر بنا باشد فقط یك نفر در دنیا برای اولین‌بار غذایی را امتحان كند یا برای اولین‌بار آلاسكا را به تنهایی فتح كند، بدون شك افراد چهارخانه مدرن‌پوش این ریسك را قبول می‌كنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ازین مطالب الکی بودا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج