جاباما
۳۳۱۸۵۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آیفون ۷ با چهار اسپیکر

به لطف طراحی‌های مفهومی و هم‌چنین رندرهای سه‌بعدی منتشر شده، تمام و کمال از‌ جزییات ظاهری آیفون امسال خبر داریم. می‌دانیم که آیفون ۷ از نظر ظاهری، تفاوت زیادی با آیفون ۶ ندارد.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: به لطف طراحی‌های مفهومی و هم‌چنین رندرهای سه‌بعدی منتشر شده، تمام و کمال از‌ جزییات ظاهری آیفون امسال خبر داریم. می‌دانیم که آیفون ۷ از نظر ظاهری، تفاوت زیادی با آیفون ۶ ندارد. انتشار تصاویر جدید از آیفون ۷ هنوز هم ادامه دارد. اخیرا یک وب‌سایت فرانسوی، تصاویری از بدنه‌ی آیفون ۷ را منتشر کرده است که از وجود چهار اسپیکر در این گوشی خبر می‌دهد.

آیفون 7 با چهار اسپیکر

همانطور که می‌توانید در تصاویر پایین ببینید، یکی از تغییرات ظاهری آیفون ۷، مکان جدید فلاش گوشی است. فلاش گوشی به جای اینکه در سمت چپ لنز دوربین قرار گرفته باشد، زیر لنز است. ظاهرا دریچه‌ای هم که برای لنز روی قاب در نظر گرفته شده، بزرگ‌تر از آیفون‌های قبلی است. البته هنوز هم نمی‌توان تمام و کمال درباره‌ی ظاهر این گوشی نظر داد.

آیفون 7 با چهار اسپیکر

جالب‌ترین بخش تصاویر منتشر شده، چهار گریل بالا و پایین گوشی هستند. می‌توان دو گریل را در پایین و دو گریل را در بالای گوشی دید. تصور می‌کنیم آیفون ۷ هم مثل آیپد پرو، از چهار اسپیکر استفاده کند. واقعا نمی‌دانیم چهار اسپیکر به چه کار یک گوشی هوشمند می‌آید، اما تصاویر جدید منتشر شده که چنین تصویری را از آیفون ۷ نشان می‌دهند. جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هم که از گوشی حذف شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج