جاباما
۳۳۱۹۰۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

برند جنسیس تا ۲۰۲۰ «۶ تایی» می‌شود!

براساس تازه‌ترین گزارشات و تصویر بدست آمده، شاهد برنامه‌ریزی شرکت خودروسازی هیوندای برای تولید سه مدل خودروی سدان، دو مدل شاسی بلند و یک مدل خودروی کوپه هستیم که تا سال ۲۰۲۰ میلادی باید محقق شود.

وب سایت خودرو بانک: هدف گذاری هیوندای نشان از این دارد که تا سال ۲۰۲۰ میلادی، حداقل شش مدل خودرو در سگمنت‌های مختلف در پشت برند "جنسیس" به تولید برسد. براساس تازه‌ترین گزارشات و تصویر بدست آمده، شاهد برنامه‌ریزی شرکت خودروسازی هیوندای برای تولید سه مدل خودروی سدان، دو مدل شاسی بلند و یک مدل خودروی کوپه هستیم که تا سال ۲۰۲۰ میلادی باید محقق شود.

برند جنسیس تا 2020 «6 تایی» می‌شود!

از این شش مدل تا کنون ۳ مدل محقق شده و طرح آن ارائه شده است. اول از همه سدان لوکس G۹۰ بود که برای اولین بار در اوایل سال جاری میلادی و در جریان برگزاری نمایشگاه خودرویی آمریکای شمالی معرفی شد. پس از آن هم سدان نیمه لوکس G۸۰ از سوی هیوندای معرفی شد که در ظاهر شباهتی نزدیک به G۹۰ دارد، ولی از لحاظ امکاناتی و لوکساریتی سطح پایین‌تری دارد. سومین مدل هم هیوندای جنسیس G۷۰ است که سدانی تقریبا نزدیک به خودروهای لوکس به حساب می‌آید و برای اولین بار درنمایشگاه خودرویی نیویورک به صورت مفهومی به نمایش درآمد که از سطح امکانات و لوکساریتی کمتری نسبت به G۸۰ و G۹۰ برخوردار است.

زمان بندی محصولات مختلف هیوندای

سه خودروی ذکر شده، همان سه سدان تدوین شده برای برند جنسیس هستند که تاکنون معرفی شده‌اند، ولی همچنان دو خودروی شاسی بلند و کوپه باقی مانده‌اند تا در پشت برند جنسیس از کمپانی هیوندای رخ نمایی کنند. طبق گزارشات و مستندات داخل تصویر، یکی از خودروهای شاسی بلند به صورت نیمه لوکس و دیگری هم نزدیک به خودروهای لوکس آماده خواهد شد و دیگر برند جنسیس در سگمنت کوپه هم با سطح امکاناتی نزدیک به لوکس آماده خواهد شد.

برند جنسیس تا 2020 «6 تایی» می‌شود!

براساس زمانبندی دقیق گزارش شده، نسخه نهایی هیوندای جنسیس G۹۰ در سال ۲۰۱۵ میلادی معرفی شده است. دو مدل سدان G۸۰ و G۹۰ به همراه شاسی بلند نیمه لوکس جنسیس هم تا سال ۲۰۱۷ میلادی نسخه نهایی آن‌ها معرفی خواهد شد، ولی معرفی دو مدل کوپه نزدیک به لوکس و شاسی بلند نزدیک به لوکس، به سال ۲۰۲۰ میلادی موکول شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج